برندهای ایرانی

حمایت میلیونی مردم از پویش «ایرانم» در روبیکا

همزمان با اجرای برخی محدودیت‌های اینترنت بین‌الملل برای حفظ امنیت مردم در کشور، بخش قابل توجهی از کاربران فضای مجازی، برای حفظ ارتباطات و پیگیری اخبار به پلتفرم‌های داخلی مراجعه کردند که این امر با افزایش کم‌نظیر تعداد کاربران در این سکوها همراه شده است.

به گزارش توسعه برند؛ روبیکا، به‌عنوان بزرگترین پیامرسان و شبکه اجتماعی ایرانی که در شرایطِ کنونی پایداری مطلوب‌تری نیز نسبت به سایر پلتفرم‌ها دارد، توانسته بخش بزرگی از ارتباطات را در این شرایط فراهم کند و بسیاری از کاربران از این سکو در حال استفاده هستند. همزمان، پویش‌های مختلفی نیز در این شبکه اجتماعی در حال انتشار است. بزرگترین پویش مردمی در روبیکا که مورد توجه میلیونی کاربران قرار گرفته و دست به دست می‌شود، پویش «ایرانم» نام دارد. در این پویش افراد تاثیرگذار، بلاگرهای حوزه‌های مختلف و سایر کاربران، با به اشتراک‌گذاری یک پستِ مشخص، نسبت به پیگیری اخبار از منابع رسمی، جلوگیری از شایعه‌پردازی و لزوم همدلی و همراهی با نیروهای مسلح و مدافعین کشورمان، احساس و نظرِ خود را بیان می‌کنند.

این پویش پس از پویش‌های مردمی مشابه در شبکه‌های اجتماعی دیگر که برای مقابله با اخبار جعلی دست به دست می‌شد، دومین پویشی است که در این سطح مورد توجه کاربران و مخاطبان فضای مجازی قرار گرفته است

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا