اقتصادی

حدود یک‌سوم ظرفیت ذخایر آبی تهران تکمیل نشده

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت مدیریت منابع آب ایران میزان موجودی ذخیره آبی سدهای تهران را اعلام کرد که براساس آن سد طالقان در استان تهران بیشترین آب را دارد.

در گزارش این شرکت آمده حدود یک‌سوم ظرفیت ذخایر آبی تهران تکمیل نشده و با کسری حدود ۲۰۰ میلیون مترمکعبی مواجه هستیم.

براساس  گزارش یاد شده سد ماملو کمترین و سد طالقان بیشترین حجم آب را دارد که در مجموع این شرایط بیانگر وضعیت نامناسب سدهای تهران و لزوم مدیریت مصرف آب توسط شهروندان الزامی است.

همچنین طبق گزارش منتشر شده از سوی شرکت مدیریت منابع آب ایران  مخزن سد امیرکبیر به ۸۷ درصد پرشدگی، مخزن سد لار ۹ درصد، سد لتیان ۹۰ درصد و سد ماملو به ۱۵ درصدپرشدگی رسیده‌اند.

پایان/

علی عزیزی

من به بررسی و پوشش اخبار مربوط به تجارت کشاورزی، صنعت و وب‌گردی پرداخته و تلاش می‌کنم تا تصویری کامل از این زمینه‌ها ارائه دهم. هدفم این است که تحولات این حوزه‌ها را از طریق تحلیل‌های دقیق و پوشش خبری به مخاطبان منتقل کنم و آنان را در جریان تازه‌ترین اتفاقات قرار دهم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا