برندهای خارجی

تغییر استراتژی برند انویدیا؛ پایان چیپ‌های Hopper در بازار چین

واکنش برند انویدیا به محدودیت‌های صادراتی آمریکا، طراحی چیپ جدیدی برای بازار چین است که دیگر از سری Hopper نخواهد بود. جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا، تلاش برند را برای حفظ سهم بازار چین و مقابله با رقابت داخلی، استراتژی حیاتی برای رشد جهانی دانسته است.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا