برندهای ایرانی

تجلیل از برندهای پیشرو اقتصاد دیجیتال ایران؛ درخشش کسب‌وکارهای نوآور در پویش ملی اقتصاد دیجیتال

مراسم تجلیل از فعال‌ترین برندها و کسب‌وکارهای حوزه اقتصاد دیجیتال کشور در «پویش ملی اقتصاد دیجیتال برای ایران» با حضور مدیران ارشد مرکز ملی فضای مجازی و مسئولان صنعت دیجیتال برگزار شد. این مراسم، ضمن قدردانی از شرکت‌هایی که در سخت‌ترین شرایط جنگ سایبری و اختلالات اخیر با خدمات شایسته، نقش کلیدی در تداوم زندگی دیجیتال ایرانیان ایفا کردند، بر نقش محوری برندهای نوآفرین و حمایت‌گر حوزه فناوری در توسعه اقتصاد رقومی کشور تاکید کرد.

به گزارش توسعه برند به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی مرکز ملی فضای مجازی، مراسم تجلیل از فعال ترین کسب و کارها در پویش ملی اقتصاد رقومی برای ایران، با حضور دکتر سید محمدامین آقامیری دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی و دکتر سید امیرسیاح معاون اقتصادی و تنظیم مقررات و حسین دلیریان سخنگوی مرکز ملی و همچنین مدیران و نمایندگان کسب و کارهای دیجیتال برگزار شد.

در این مراسم از شرکت های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال و زیرمجموعه های آنها که در بازه جنگ تحمیلی ۱۲ روزه اقدام به فعالیت مستمر شبانه روزی کرده و همچنین خدمات ویژه در آن ایام به مردم ارائه کرده بودند، تقدیر شد.

همچنین در ادامه این مراسم فعالان کسب و کارهای دیجیتال ضمن تشکر از حمایت های مرکز ملی فضای مجازی در دوره جنگ ۱۲ روزه و تلاش های معاونت تنظیم مقررات مرکز ملی برای رفع مشکلات فعالان این حوزه، دغدغه های خود را مطرح و خواستار بهبود شرایط برای گسترش فعالیت های اقتصاد دیجیتال در کشور شدند.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

گفتنی است؛ توسعه تجارت و فناوری تار(تارا)، تجارت الکترونیک نوین نار(ازکی)، نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان(دیجی پی)، فناوری اطلاعات راهبرد ستاد(بله)، پارس فیلم نت(فیلم‌نت)، شرکت نو آوران فن آوازه(دیجی کالا) بانی مدارا کتان(بانی مد)، امید تجربه شایسته سفر(جاباما)، سازه‌های اطلاعاتی راژمان(نشان)، انتقال داده‌های آسیاتک(آسیاتک)، گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل(شاتل)، ندای دانش همراه ایرانیان(مکتب خونه)، پیشتازان عرصه پردازش هوشمند دماوند(فراروم)، ایده گزین ارتباطات روماک(اسنپ)، پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس(تپسی)، تارا ترابر نت(ترابرنت)، راشا پارس رایان(ماکسیم) پارس ترابران مبنا(الوپیک)، فن گستران پیشرو بازار(ترب)، ارتباطات سازان چابک پژوه(رایچت)، چاره یاب هوشمند سانا(آچاره) ، دریچه تجربه نو (سنجاق)، سفیران سلامت سپینود(هومکا)، ویرا تندرستی ایرانیان(اسنپ‌دکتر)، نوآفرینان رادین پارس(تپسی‌دکتر)، فناوران همراه ساینا(دکتر ساینا)از جمله کسب و کارهایی بودند که خدمات ویژه و شایسته تقدیر در این دوره به هموطنان ارائه کرده بودند.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا