برندهای ایرانی

برند سپ؛ صدرنشین صنعت پرداخت الکترونیک ایران با سلطه بر تراکنش‌های بهار ۱۴۰۴

با کسب رتبه اول در تعداد و مبلغ تراکنش‌های خرداد ماه ۱۴۰۴، برند سپ توانست جایگاه برتر خود را در صنعت پرداخت الکترونیک ایران تثبیت کند. گزارش شاپرک نشان می‌دهد برند سپ با سهم ۲۰.۹۰ درصدی در تعداد و ۲۱.۲۳ درصدی در مبلغ کل تراکنش‌ها، به حضور بی‌رقیب خود در صدر جدول شرکت‌های پرداخت ادامه می‌دهد. این دستاورد بزرگ در عرصه تراکنش‌های کارتخوان و خرید، مهر تأییدی بر قدرت و اعتبار برند سپ در بازار رقابت است.

به گزارش توسعه برند، بر اساس گزارش خردادماه شاپرک، سپ با ثبت سهم ۲۰.۹۰ درصدی در تعداد و ۲۱.۲۳ درصدی در مبلغ کل تراکنش‌ها، موفق شد صدر جدول شرکت‌های فعال در حوزه پرداخت را از آن خود کند.

پیشتازی سپ در تراکنش‌های کارتخوان و خرید

سپ با پوشش ۲۱.۱۱ درصدی از تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی در خردادماه امسال، همانند ماه گذشته در صدر بازار قرار گرفته است. این شرکت همچنین با پوشش ۱۹.۹۱ درصدی از مبلغ این تراکنش‌ها، همچنان بیشترین سهم بازار را در اختیار دارد.

پرداخت الکترونیک سامان علاوه بر حفظ رتبه اول در تراکنش‌های فروشگاهی، با رشد ۰.۳۸ درصدی مبلغ تراکنش‌ها نسبت به اردیبهشت‌ماه، بیشترین فاصله را با رقبا ایجاد کرده است.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

در شاخص تراکنش‌های خرید نیز، سپ با ثبت ۲۱.۲۶ درصد از تعداد تراکنش‌ها و ۲۱.۳۱ درصد از مبالغ تراکنش‌ها، رتبه نخست بازار را همچنان حفظ کرده است.

آمارهای شاپرک نشان می‌دهد، پرداخت الکترونیک سامان همچنین در حوزه تراکنش‌های مانده‌گیری با در اختیار داشتن ۱۷.۹۸ درصد از بازار، بیشترین سهم را دارا است.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا