برندهای ایرانی

اکالا در نیمه دوم ۱۴۰۳ ری‌برند می‌شود

«مصطفی سیدحسینی»، مدیرعامل تپسی، در نشست خبری از ری‌برند اکالا خبر داد.

توسعه برند، مدیرعامل تپسی اعلام کرد که «اُفود» از دسترس خارج می‌شود و کاربران آن از طریق سوپراپلیکیشن تپسی به «تپسی‌فود» دسترسی خواهند داشت و این سرویس از فردا در مشهد در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین «دارتیل» به «تپسی‌شاپ» تغییر پیدا می‌کند. سیدحسینی از تلاش برای اجرای این تغییر تا نیمه مرداد خبر داد.

علاوه بر این، در نیمه دوم سال ۱۴۰۳، «اکالا» ری‌برند می‌شود. سیدحسینی می‌گوید چون این برند اندازه بزرگ‌تری دارد و لیدر بازار سوپرمارکت است، با ملاحظات بیشتری انتقال آن به تپسی دنبال می‌شود.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا