برندهای ایرانی

الکامپ، ایرانسل را به صدر برد؛ افزایش چشمگیر آگاهی از برند

مدیر کل برند ایرانسل، از افزایش قابل توجه آگاهی از برند ایرانسل پس از نمایشگاه الکامپ خبر داد و اعلام کرد که این شرکت موفق شده است به رتبه اول سلامت برند در بین شرکت‌های استارتاپی ایران دست پیدا کند.

به گزارش توسعه برند- جواد راشدی؛ رضا موحدی، مدیر کل برند ایرانسل در پاسخ به این سوال توسعه برند که نمایشگاه الکامپ چه تاثیری روی برند ایرانسل گذاشته است پاسخ داد: ما در ایرانسل چند سیستم سنجش برای سنجش برند خودمان داریم که هر سه ماه بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند.

بر اساس بررسی‌هایی که قبل از الکامپ و بعد از الکامپ انجام شد. ایرانسل افزایش محسوسی در بخش آگاهی مخاطبان از برند (Brand awareness) داشت. این افزایش آگاهی از برند باعث شده بود که در سنجش کلی سلامت برند، شرکت ایرانسل در بین شرکت‌های استارتاپی ایران از رتبه دوم به رتبه اول ارتقا پیدا کند.

تاثیر الکامپ در افزایش آگاهی برند ایرانسل

وی افزود: تیم برند ایرانسل با بررسی شاخص‌های برند اورنس که چه دلایلی باعث افزایش آن شده است متوجه شد که یکی از شاخص‌ها، حضور در الکامپ بوده است. با توجه به اینکه طیف مخاطبانی در نمایشگاه الکامپ حضور داشتند همان مخاطب هدف ایرانسل بوده‌اند باعث شده بود که آگاهی از برند ایرانسل افزایش پیدا کند که در نهایت منجر به کسب رتبه یک سلامت برند در ایران شد.

ایجاد ارتباط صمیمی بخش خصوصی و دولتی در روز فناوری اطلاعات

موحدی در پاسخ به این سوال که روز فناوری اطلاعات تا چه اندازه می‌تواند در برطرف کردن چالش‌های توسعه اقتصاد دیجیتال موثر باشد گفت: روز فناوری اطلاعات که با تلاش سازمان نصر برگزار می‌شود روز مهمی در حوزه فناوری است و باعث می‌شود که فعالین بخش خصوصی و دولتی با همدیگر آشنا و به زبان خیلی صمیمی گفتگو کنند. در این گفتگوها نمایندگان بخش خصوصی نیازهای خود را مطرح می‌کنند و نمایندگان دولتی از اهداف و برنامه‌های خود در آینده می‌گویند و این تلفیق گفتگوها باعث می‌شود که تبادل اطلاعاتی به جهت برطرف کردن چالش‌ها انجام شود‌ که در نهایت منجر به پیشرفت و گشایش در حوزه اقتصاد دیجیتال می‌شود.

وی همچنین ابراز کرد: شاید یکی از نقطه ضعف‌هایی که در مراسم امروز وجود دارد این است که وزیر ارتباطات به دلایل عدم شکل گیری کابینه دولت جدید در آن حضور ندارد. زیرا اگر وزیر ارتباطات در این رویداد حضور می‌داشت و صحبت می‌کرد بسیار می‌توانست کمک کند. اما با وجود اینکه وزیر حضور نداشت، بعضی نمایندگان مجلس حضور داشتند و امیدواریم که مشکلات را انتقال دهند و در تدوین قانون‌های لازم، مشکلات لحاظ شوند.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا