برندهای ایرانی

اسنپ: گزارش مسافران را جدی می‌گیریم

در کنار تمام ویژگی‌های مهم اسنپ، سیستم امتیازدهی و دریافت گزارش مسافران بیش از ویژگی‌های دیگر خودنمایی می‌کند. این سیستم راهی است برای رساندن حرف‌های مسافر به پلت‌فرم واسط، یعنی اسنپ و پشتیبانی آن و در نهایت به رانندگانی که در این ناوگان فعال هستند.

به گزارش توسعه برند، سیستم امتیازدهی در ابتدا فقط با یک تا پنج ستاره انجام می‌شد ولی حالا شامل موارد جزئی می‌شود؛ وضعیت بهداشتی خودرو، رفتار نامناسب، رانندگی پرخطر، عدم تطابق خودرو، مسیریابی نامناسب و غیره. این تدبیری بود که اسنپ برای بالا بردن و حفظ کیفیت تجربه سفر اندیشید.

با امتیازها و گزارش‌ مسافران چه می‌کنیم؟

شاید سوالی که مسافران اسنپ بارها از خود پرسیده باشند این است که سیستم امتیازدهی به سفر و راننده و همینطور گزارش‌های تلفنی به پشتیبانی اسنپ چه تاثیری دارد؟ آیا هیچ کدام از گزارش‌های ترتیب اثر داده می‌شود؟ راننده توبیخ می‌شود؟ غیرفعال می‌شود؟ باید بگوییم که بله. همه این‌ها متناسب با خطایی که از سوی راننده گرفته شده اتفاق می‌افتد.

هر خطایی بسته به نوع، میزان و تکرارش اخطار متفاوتی دارد. قاعدتا خطایی مثل مسیریابی نامناسب یا درخواست پرداخت نقدی از مسافر در مراحل اولیه به غیرفعال شدن راننده منتهی نمی‌شود. همچنین تمام تماس‌های تلفنی مسافران با پشتیبانی اسنپ ذخیره می‌شود تا به صورت اتفاقی یا در موارد لازم بر عملکرد پشتیبان‌ها نیز نظارت شود.

راننده در چه صورت غیرفعال می‌شود؟

در ناوگان اسنپ، حساب کاربری رانندگان ممکن است به دو صورت دائم یا موقت غیرفعال شود. تصمیم‌گیری درباره عملکرد راننده که پس از بررسی کامل و دقیق انجام می‌شود بر اساس اطلاعات به دست آمده از دو شیوه سیستم امتیازدهی در صفحه بازخورد سفر و تماس با پشتیبانی است.

بر اساس سیستم امتیاز‌دهی، اگر متوسط امتیاز کاربر راننده از ۵ امتیاز به پایین‌تر از ۴/۲ برسد، به او هشدار و آموزش‌های لازم داده می‌شود. اگر کاربر راننده،‌ طی یک ماه آتی، موفق به افزایش امتیاز خود نشود به‌صورت خودکار توسط اسنپ برای مدت مشخصی غیرفعال می‌‌شود و باید در کلاس‌های آموزشی حاضر شود، تا بتواند فعالیتش را در اسنپ از سر بگیرد. در فرصتی یک ماهه راننده باید تلاش کند با جلب رضایت مسافران امتیاز خود را افزایش دهد و در غیراین‌صورت برای همیشه غیرفعال می‌شود.

در بررسی عملکرد کاربران راننده بر اساس گزارش کاربران نیز در صورتی که گزارش مسافران در دسته موارد حساس و حاد قرار بگیرد، حساب کاربری راننده به‌صورت دائم غیرفعال می‌شود و کاربر راننده دیگر اجازه فعالیت در ناوگان اسنپ را نخواهد داشت.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا