توسعه برند پلاس

احسان مهدی‌زاده: روابط عمومی و ارتباطات، موتور محرک شهرت و رشد برند

احسان مهدی‌زاده، مدیر ارتباطات توسن‌تکنو، در مراسم رونمایی سرویس بانکداری شرکتی زیبال، با اشاره به نقش الگوآفرین ارتباطات سازمانی در ارتقای برند و پیشبرد کسب‌وکارهای مالی، چالش‌های صنعت پرداخت، نقدینگی و اهمیت توجه بیشتر به روابط عمومی را برجسته کرد

پایان

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا