برندهای ایرانی

استقبال ازبکستان از تولید اسباب بازی با برند مشترک با ایران

توسعه برند، هیئت اعزامی زیست‌بوم صنعت اسباب‌بازی کشور در جریان سفر به ازبکستان از برخی از شرکت‌های تولیدکننده اسباب‌بازی این کشور بازدید کرد.

هیئت ایرانی با حضور مسعود حسنلو، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و فعالان زیست بوم صنعت اسباب‌بازی در سفری به کشور ازبکستان از کارخانه تولید اسباب‌بازی این کشور بازدید کردند.

ازبکستان دارای ظرفیت بازار حدود ۲۰۰میلیون دلاری سالانه در حوزه مصرف محصولات اسباب‌بازی است و در این بازدید برخی از بزرگترین تولیدکنندگان اسباب‌بازی ازبکستانی با حجم بازار مناسب داخلی و صادراتی نیز معرفی شدند.

در این بازدید، شرکت‌ها و تولیدکنندگان ازبکستانی برای همکاری با فعالان تولیدی و اقتصادی صنایع خلاق حوزه اسباب‌بازی ایرانی از طریق بهره‌برداری از ظرفیت قالب‌های صنعتی طرفین، همکاری و تسهیل‌گری تبادلات مالی، اقتصادی و صنعتی ازبکستانی بر اساس قوانین، مقررات تجاری و اقتصادی ازبکستان، تامین قطعات و مواد، خرید محصول، بسته‌بندی، ظرفیت‌های تولید و برند مشترک و … استقبال کردند.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، حسنلو، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم طی جلسه‌ای بر حمایت دولت ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از زیست بوم صنعت اسباب‌بازی تاکید کرد.

همچنین در این جلسه، حسین نخ‌چی، مسئول کارگروه اسباب‌بازی ستاد و از اعضای هیئت اعزامی به ازبکستان ضمن گفت‌وگو با تولیدکنندگان ازبکستانی به بیان ظرفیت‌های مشترک همکاری با فعالان اقتصادی صنایع خلاق آن کشور پرداخت.

دبیر تحریریه توسعه برند

توسعه برند با نگاه دقیق، حرفه‌ای و تحلیل‌گر به اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای کلیدی دنیای برندها و اقتصاد، تلاش می‌کند تصویری شفاف و تأثیرگذار از مفاهیم و جریان‌های مرتبط با برندها ارائه دهد. من به‌عنوان دبیر تحریریه، وظیفه مدیریت و هماهنگی تیم تحریریه را بر عهده دارم تا با ارائه محتواهای منحصر‌به‌فرد تلاش کنیم صدای تغییر و پیشرفت باشیم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا