برندهای خارجی

برند نایک مشتریان خود را از دست داد

توسعه برند، برند نایک، کاهش غافلگیرکننده فروش مالی ۲۰۲۵ را پیش‌بینی کرد، پس از اینکه فروش ناامیدکننده سه‌ماهه چهارم که تضعیف سهم بازار این شرکت و راهبرد متزلزل به مصرف‌کننده را آشکار کرد.

پس از اینکه نایک همچنین کاهش بیش از حد انتظار در درآمد سه ماهه اول را پیش بینی کرد، سهام این شرکت در معاملات ۱۲ درصد کاهش یافت.

تلاش‌های این شرکت برای افزایش فروش از طریق کانال مستقیم به مصرف‌کننده‌اش نتوانسته سودی داشته باشد زیرا مشتریان نسبت به هزینه‌های غیرضروری حساس‌تر شده‌اند و از برندهای دیگر استفاده می‌کنند.

نایک انتظار دارد درآمد سالانه در مقایسه با تخمین‌های افزایش ۰.۹۱ درصدی، تک رقمی شود. نایک همچنین در حال از دست‌دادن جایگاه خود در برابر کفش‌های کتانی دیگر است. با این حال، برنامه صرفه‌جویی دو میلیارد دلاری شرکت از جمله تعدیل، به شرکت کمک کرد تا درآمد ۱.۰۱ دلار آمریکا را با برآورد ۸۳ سنت آمریکا تنظیم کند.

نایک همچنین با تقاضای ضعیف در بازارهای بین‌المللی از جمله چین مقابله می‌کند. نایک پیش‌بینی می‌کند درآمد سه‌ماهه اول در مقایسه با پیش‌بینی کاهش ۳.۱۶ درصدی، حدود ۱۰ درصد کاهش یابد.

منبع: رویترز

دبیر تحریریه توسعه برند

توسعه برند با نگاه دقیق، حرفه‌ای و تحلیل‌گر به اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای کلیدی دنیای برندها و اقتصاد، تلاش می‌کند تصویری شفاف و تأثیرگذار از مفاهیم و جریان‌های مرتبط با برندها ارائه دهد. من به‌عنوان دبیر تحریریه، وظیفه مدیریت و هماهنگی تیم تحریریه را بر عهده دارم تا با ارائه محتواهای منحصر‌به‌فرد تلاش کنیم صدای تغییر و پیشرفت باشیم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا