برندهای خارجی

برند مایکروسافت در فکر ساخت یک سوپراپلیکیشن

پایگاه خبری توسعه برند، مایکروسافت اخیرا در فکر ساخت یک سوپر اپلیکیشن بوده که شامل خدمات خرید، پیام رسانی، اخبار و جست‌وجوی وب خواهد بود.

سازنده نرم افزار ویندوز به دنبال ساخت این اپلیکیشن برای کاستن از نفوذ گوگل و اپل در فضای جست و جوی موبایل است.

مدیران مایکروسافت می‌خواهند این اپلیکیشن، کسب و کار تبلیغات چند میلیارد دلاری این شرکت و همچنین موتور جست و جوی “بینگ” را تقویت کرده و کاربران بیشتری را به پیام رسان “تیمز” (Teams) و سایر خدمات موبایل این شرکت جلب کند.

یک اپلیکیشن سوپر که در آسیا با اپلیکیشن ویچت شرکت تنسنت هولدینگز محبوب شد، مثل چاقوی سوئیسی اپلیکیشن‌های موبایل توصیف شده که مجموعه خدماتی نظیر پیام رسان، شبکه اجتماعی، پرداخت نقطه به نقطه و خرید الکترونیکی را برای کاربران فراهم می کند.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا که مالک توییتر است، به ساخت یک سوپر اپلیکیشن به نام ایکس که مجموعه ای از خدمات را یکجا عرضه می‌کند، علاقه نشان داده است.

منبع: ایسنا

دبیر تحریریه توسعه برند

توسعه برند با نگاه دقیق، حرفه‌ای و تحلیل‌گر به اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای کلیدی دنیای برندها و اقتصاد، تلاش می‌کند تصویری شفاف و تأثیرگذار از مفاهیم و جریان‌های مرتبط با برندها ارائه دهد. من به‌عنوان دبیر تحریریه، وظیفه مدیریت و هماهنگی تیم تحریریه را بر عهده دارم تا با ارائه محتواهای منحصر‌به‌فرد تلاش کنیم صدای تغییر و پیشرفت باشیم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا