اقتصادی

برگزاری پنل اهمیت تربیت نیروی متخصص توسعه کسب‌وکار در جهت رشد

پایگاه خبری توسعه برند، پنل اهمیت تربیت نیروی متخصص توسعه کسب‌وکار در جهت رشد در حاشیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار شد و در آن مدیران شرکت‌های فناورانه و استارتاپی کشور به لزوم تربیت نیروی انسانی حاذق برای کسب‌وکارها پرداختند.

به گزارش ستاد خبری اینوتکس ۲۰۲۴، پنل” اهمیت تربیت نیروی متخصص توسعه کسب و کار در جهت رشد” با حضور پریسا یکتا سرشت مدیر توسعه سازمان و  سرمایه انسانی  گلدیران، عماد قاءنی شرکت ایلیا، ابولفضل کاکایی مدیر منابع انسانی شرکت آونگ،آرشام شرفایی هلدینگ انتخاب برگزار شد.
کاکایی در این پنل افزود:  ما قبل از اینکه به تربیت نیروی انسانی در کسب و کارها بپردازیم باید چالش کسب و کارها را برطرف کنیم ،در این خصوص اقتصاد و تامین منابع انسانی از مهترین چالش های کسب و کارها محسوب می شود.

وی در خصوص تربیت نیروی انسانی گفت:  در حال حاضر موضوع اصلی نگهداشت افراد در کسب و کارها پول است. کاکایی ادامه داد: بعد از پول با رتبه نزدیک تر ،جایگاه و ارتقا افراد در کسب و کارها است و در رتبه سوم یادگیری ورشد را می توان لحاظ کرد. وی یادآور شد: تا چند سال پیش یادگیری و رشد در رتبه اول بود اما الان در رده های بعدی قرار دارد.

او در ادامه تأکید کرد: «دیگر مثل قدیم نیست که بتوانیم به راحتی نیروها را در کسب و کار ها جذب کنیم، این امر یک پروسه زمان بر و سخت است به ویژه که در جایگاه‌های تخصصی این امر سخت تر است. ما می توانیم در تربیت نیروی انسانی از هوش مصنوعی کمک بگیریم.»

به گفته کاکایی در حال حاضر نبود نیروی متخصص یکی از معضلات کسب و کارها  شده است،برای حل این مشکل می توانیم از دورکاری در خارج از کشور و حتی شهرستان ها استفاده کرد.

پریسا یکتاسرشت نیز در این پنل گفت: «بحث روندهای جهانی چیزی نیست که ما آن ها را کنار بگذاریم و ما ناگزیر هستیم خود را با ابرترندها سازگار کنیم. ما در کسب و کار خود باید افراد را به یادگیری تشویق کنیم.»

آرشام شرفایی هلدینگ انتخاب نیز یادآور شد: «باید ۲۰ درصد تایم مدیران ارشد بر روی غنی سازی شغلی و گردش شغلی قرار داده شود. ما باید از هوش مصنوعی در جهت تربیت نیروی انسانی کمک بگیریم،اما اینکه کامل هوش مصنوعی جایگزین نیروی انسانی شود در حال حاضر امکان ندارد.»

دبیر تحریریه توسعه برند

توسعه برند با نگاه دقیق، حرفه‌ای و تحلیل‌گر به اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای کلیدی دنیای برندها و اقتصاد، تلاش می‌کند تصویری شفاف و تأثیرگذار از مفاهیم و جریان‌های مرتبط با برندها ارائه دهد. من به‌عنوان دبیر تحریریه، وظیفه مدیریت و هماهنگی تیم تحریریه را بر عهده دارم تا با ارائه محتواهای منحصر‌به‌فرد تلاش کنیم صدای تغییر و پیشرفت باشیم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا