برندهای ایرانی

خارج شدن دیجیتال مارکترها از بازار در صورت عدم استفاده از هوش مصنوعی

بنیانگذار شرکت مدیر سبز بر استفاده دیجیتال مارکترها از هوش مصنوعی تاکید کرد و گفت: عدم استفاده از هوش مصنوعی (AI) باعث از رده خارج شدن از بازار دیجیتال می شود.

توسعه برند-منیر ابراهیمی زاده؛ ژان بقوسیان در سخنرانی با موضوع بازاریابی با هوش مصنوعی در رویداد وردپرس سامیت ۲۰۲۴ در دانشگاه شهید بهشتی با طرح این سوال که آیا هوش مصنوعی جای مارکترها را می گیرد، افزود: جواب این سوال خیر است، اما دیجیتال مارکترهایی که از AI استفاده نکنند، از رده خارج می شوند.

وی بیان کرد: فعالان وردپرس می توانند از هوش مصنوعی در زمینه های تحقیقات بازار، تبلیغ نویسی، تحلیل تبلیغ و بازنویسی و تولید مقاله باکیفیت استفاده کنند.

وی یادآور شد: در تحقیقات بازار، ابزارهای هوش مصنوعی مطرح مانند جمینای، می توانند کامنت های سایت های معروف را تحلیل کنند.

وی بیان کرد: با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی می توان مقالات باکیفیت از سایت های مختلف با زبان های مختلف به زبان فارسی تهیه کرد، همچنین می توان از فیلم های موجود با استفاده از هوش مصنوعی متن های باکیفیت برای سایت تهیه کرد.

وی یادآور شد: محتوای تولیدشده با هوش مصنوعی به سایت ما لطمه نمی زند، در صورتی که بتوانیم با استفاده از این ابزارها محتوای باکیفیت تولید کنیم.

ژان بقوسیان
ژان بقوسیان

رویداد وردپرس سامیت ۲۰۲۴ روز پنجشنبه در دانشگاه شهید بهشتی به همت شرکت ژاکت برگزار شد.

دبیر تحریریه توسعه برند

توسعه برند با نگاه دقیق، حرفه‌ای و تحلیل‌گر به اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای کلیدی دنیای برندها و اقتصاد، تلاش می‌کند تصویری شفاف و تأثیرگذار از مفاهیم و جریان‌های مرتبط با برندها ارائه دهد. من به‌عنوان دبیر تحریریه، وظیفه مدیریت و هماهنگی تیم تحریریه را بر عهده دارم تا با ارائه محتواهای منحصر‌به‌فرد تلاش کنیم صدای تغییر و پیشرفت باشیم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا