برندهای خارجی

جریمه ۵.۹میلیون دلاری آمازون به دلیل نقض قوانین سهمیه در کالیفرنیا

توسعه برند، شرکت آمازون به دلیل نقض قوانین مربوط به سهمیه کارگران انبار در کالیفرنیا، به پرداخت ۵.۹ میلیون دلار جریمه محکوم شد.

آمازون توسط یک تنظیم‌کننده کار کالیفرنیا ۵٫۹ میلیون دلار به دلیل آن که نتوانسته به درستی کارگران را از سهمیه‌های بهره‌وری در دو انبار مطلع کند، جریمه شد.

قانون کالیفرنیا در سال ۲۰۲۲ از کارفرمایان می‌خواهد که در صورت عدم تکمیل شغل با سرعت مشخص، توضیحات کتبی از سهمیه‌ها را به کارگران ارائه دهند که آمازون این قانون را تقریبا ۶۰٫۰۰۰ بار در یک دوره پنج‌ماهه که در ماه مارس در انبار‌های بزرگ در دره مورنو و ردلندز، خارج از لس آنجلس به پایان رسید، نقض کرد.

مورین لینچ وگل، سخنگوی آمازون گفت که این شرکت در حال تجدیدنظر درباره این نقل قول‌ها است و انکار کرد که کارگران انبار سهمیه‌های ثابت داشته باشند.

در آمازون، عملکرد فردی در یک دوره طولانی از زمان، در رابطه با نحوه عملکرد کل تیم سایت ارزیابی می‌شود و براساس آن کارمندان می‌توانند تشویق شوند و می‌توانند عملکرد خود را هر زمان که بخواهند؛ بررسی کنند.

منبع: ایسنا

دبیر تحریریه توسعه برند

توسعه برند با نگاه دقیق، حرفه‌ای و تحلیل‌گر به اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای کلیدی دنیای برندها و اقتصاد، تلاش می‌کند تصویری شفاف و تأثیرگذار از مفاهیم و جریان‌های مرتبط با برندها ارائه دهد. من به‌عنوان دبیر تحریریه، وظیفه مدیریت و هماهنگی تیم تحریریه را بر عهده دارم تا با ارائه محتواهای منحصر‌به‌فرد تلاش کنیم صدای تغییر و پیشرفت باشیم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا