19 اردیبهشت 1404
برندها دیگر نمیفروشند، اعتماد میسازند: کمک کردن، رمز موفقیت بازاریابی مدرن
در دنیای امروز، مشتریان دیگر به دنبال شعارهای تبلیغاتی پرزرقوبرق نیستند؛ آنها برندی را میخواهند که همراه باشد، نه فروشنده.…
18 اردیبهشت 1404
انعقاد تفاهمنامه همکاری میان مبیننت و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات
شرکت ارتباطات مبیننت و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف بهرهگیری از ظرفیتهای علمی، پژوهشی، فنی و توسعه فناوریهای…
18 اردیبهشت 1404
راستچین، معمار بازار وردپرس ایران / گزارشی از برند پیشرو در تحول وب فارسی
در روزهایی که زیرساخت دیجیتال ایران با شتابی بیسابقه در حال گسترش است، برندهایی که صرفاً فروشنده نیستند، بلکه «سازنده…
18 اردیبهشت 1404
رونمایی از ۸۶امین سایت 5G همراه اول در استان مازندران توسط وزیر ارتباطات
به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و همزمان با سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان مازندران، همراه اول با…
18 اردیبهشت 1404
رفع عطش کتابخونا با زمزم»؛ همراه کتابدوستان در نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران
شرکت زمزم ایران با شعار «رفع عطش کتابخونا با زمزم» در سی و ششمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران حضور یافته…
رشد پایدار از نگاه وحید بهرامیان، مدیرعامل ژاکت؛ رمز بقای کسبوکارها در بازار متلاطم
در جریان بیزنس سامیت، وحید بهرامیان با تکیه بر تجربیات ژاکت و مثالهایی از برندهای شکستخورده، نشان داد که ایجاد…
پستکس با گلدپست به بازار ارسال طلا ورود میکند
در رویداد بیزینس سامیت ۲۰۲۵ که امروز ۱۷ اردیبهشت در تهران برگزار شد، بابک عقیلینسب، مدیرعامل پستکس، با اشاره به…
روابط عمومی، عامل کلیدی موفقیت کسبوکارهای کوچک و بزرگ
در رویداد بیزینس سامیت که امروز ۱۷ اردیبهشت در تهران برگزار شد، مهدی امیرپور، مدیر روابط عمومی دیجیکالا، با تأکید…
مدیرعامل پادرو در بیزینس سامیت ۲۰۲۵: کسبوکارها باید در عصر فیلترینگ بر توانمندیهای درونی تمرکز کنند
در رویداد بیزینس سامیت ۲۰۲۵ که امروز ۱۷ اردیبهشت در تهران برگزار شد، پشوتن پورپزشک، مدیرعامل پادرو، با اشاره به…
تحولی در تحلیل رفتار کاربران: دیجیکالا ریسرچ با ابزار هوش مصنوعی کیوردچی
استارتآپ کیوردچی با رونمایی از قابلیت جدید “دیجیکالا ریسرچ”، به کسبوکارها امکان میدهد رفتار جستجوی کاربران در دیجیکالا را تحلیل…
شریفی در اینوتکس ۲۰۲۵: “سروش پلاس” هیچوقت متعلق به صداوسیما نبوده؛ تمرکز بر بازار جهانی و کاربران نسل Z
امین شریفی، مدیرعامل سروش پلاس، در حاشیه نمایشگاه اینوتکس 2025 از تغییر برند، تمرکز بر بازار جهانی و استقلال کامل…
اینوتکس؛ سکوی شتابدهی و سرمایهگذاری استارتاپهای بیمهای با محوریت مرکز نوآوری بیمه معلم
محمدرضا میری، مدیر مرکز نوآوری بیمه معلم (مگنت)، با اشاره به حضور فعال این مرکز در نمایشگاه اینوتکس، از موفقیتها…
مهرداد ملکمحمدی: اینوتکس فرصتی برای رشد فناوری و رفع چالشهای کسبوکارهاست
مهرداد ملکمحمدی، مدیرعامل و بنیانگذار مجموعه تاپین، در گفتوگو با توسعه برند در نمایشگاه اینوتکس 2025، از تحولات ایجاد شده…