برندهای خارجی

برند سونی سود پیش‌بینی‌شده خود را به دلیل رشد بخش بازی‌ها و موسیقی افزایش داد

برند سونی پیش‌بینی سود عملیاتی خود را برای سال مالی جاری به ۱.۳۴ تریلیون ین (۸.۷ میلیارد دلار) افزایش داد، که عمدتاً به‌دلیل عملکرد قوی‌تر بخش بازی‌ها و رشد درآمد از سرویس‌های استریم موسیقی بود.

به گزارش توسعه برند به نقل از رویترز، شرکت سونی (۶۷۵۸.T) روز پنج‌شنبه پیش‌بینی سود عملیاتی خود را برای سال مالی منتهی به ماه مارس به میزان ۲ درصد افزایش داد و به ۱.۳۴ تریلیون ین (۸.۷ میلیارد دلار) رساند. این افزایش پیش‌بینی به دلیل عملکرد قوی‌تر بخش بازی‌های این شرکت اعلام شد.

سونی که پیش از این به‌خاطر الکترونیک مصرفی همچون واکمن شناخته می‌شد، اکنون کسب‌وکار خود را در زمینه‌های بازی، فیلم، موسیقی و حسگرهای تصویری گسترش داده است.

سود عملیاتی در سه‌ماهه سوم سال مالی به ۴۶۹.۳ میلیارد ین رسید که ۱ درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش داشت و پیش‌بینی تحلیلگران که ۴۰۴ میلیارد ین بود، را پشت سر گذاشت. این افزایش سود عمدتاً به‌دلیل رشد بخش‌های بازی و موسیقی بود.

«هیروکی توتوکی»، رئیس‌جمهور سونی، که از تاریخ ۱ آوریل مسئولیت مدیرعاملی این شرکت را به‌عهده خواهد گرفت، به‌دنبال تقویت موقعیت خود در این غول تکنولوژی و سرگرمی است.

سود سه‌ماهه بخش بازی‌های سونی ۳۷ درصد افزایش یافت که عمدتاً به‌دلیل فروش بالاتر و کاهش زیان‌ها از بخش سخت‌افزار بود.

سونی در این سه‌ماهه ۹.۵ میلیون دستگاه پلی‌استیشن ۵ فروخت که در مقایسه با ۸.۲ میلیون دستگاه در همین بازه زمانی سال گذشته، رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد.

سودآوری بخش موسیقی سونی نیز از طریق افزایش درآمدهای حاصل از سرویس‌های استریم تقویت شد.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا