توسعه برند پلاس

حمایت از ۲۵ رویداد، پادکست و محتوای ارزشمند در ۹ ماه

نیما اشرف زاده، مدیرعامل پیندو از حمایت این پلتفرم فروش کالا از تعداد زیادی از رویداد، پادکست‌ و محتوای موثر در بهبود و توسعه اکوسیستم استارت‌آپی و فضای فرهنگی کشور خبر داد.

به گزارش توسعه برند به نقل از روابط عمومی پیندو، اشرف‌زاده با بیان اینکه این اقدام در راستای سیاست‎های مسوولیت اجتماعی پیندو صورت می‌گیرد، گفت: در نه ماه گذشته، تلاش داشتیم تا با ارتباط و شبکه‌سازی بیشتر با فعالان اکوسیستم زمینه رشد و ارتقای فعالان این حوزه و استمرار فعالیت‌هایشان را ارتقا دهیم.
به گفته وی در ۶ رویداد سوروسات پیندو بیش از ۲۵ فعال در حوزه‌های گوناگون چون روابط‌عمومی، مارکتینگ، محتوا و سوشال، محصول، فنی، منابع انسانی مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفتند.
همکاری با رسانه‎‌های تخصصی حوزه تکنولوژی و حمایت از رویدادهای آنلاین در این حوزه از دیگر فعالیت‌های مورد نظر پیندو در سال جاری بوده است.
پادکست‌های چون رادیوزن، بد پی آر، پی آر پراز، کافه ارتباطات نیز از محتواهای مورد حمایت پیندو هستند.
همچنین پیندو در هفته گذشته حمایت از رویداد جایزه «چراغ» را در مسیر کاری خود قرارداد که در خانه کارمان و با اهدای جوایز به برندگام این دوره برگزار شد.
اشرف زاده در پایان با اشاره به اینکه کسب‌و‌کارها می‌توانند در الگوسازی روش صحیح ارتباط با مخاطب از محتواهای ارزشمند بهره‌مند شوند، افزود: در پیندو بنای کار ما ارتباط بیشتر با کسب‌و‌کارهای مختلف و شفاف شدن مسیر کاری آن‌هاست. چون رشد اقتصاد دیجیتال در گرو همیاری و همدلی همه اکوسیستم استارت‌آپی خواهد بود.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا