ردیت وارد میدان رقابت با گوگل میشود: معرفی ویژگی جدید پاسخهای هوش مصنوعی

سایت مشهور ردیت، با معرفی ویژگی جدید ردیت آنسرز، قابلیت دریافت پاسخهای خلاصه و مرتبط به سوالات کاربران را آغاز کرده است. این ابزار به کاربران کمک میکند تا بدون نیاز به جستجوی میان پستهای متفاوت، اطلاعات دقیق را مستقیم از ردیت دریافت کنند.
به گزارش توسعه برند به نقل از تککرانچ، ردیت، به عنوان پلتفرم محبوب فرمهای آنلاین، شروع به آزمایش ویژگی جدیدی به نام “ردیت آنسرز” کرده است که به کاربران اجازه میدهد سوالات خود را بپرسند و پاسخهای خلاصه و مرتبطی از موضوعات و مباحث موجود در این پلتفرم دریافت کنند. این ویژگی روز دوشنبه توسط شرکت اعلام شد.
این قابلیت به ردیت کمک میکند تا به طور موثرتری با ارائهدهندگان هوش مصنوعی مانند ChatGPT از OpenAI و Perplexity که به مقاصد محبوب برای یافتن پاسخهای سریع و مختصر تبدیل شدهاند، رقابت کند. همچنین، این ویژگی میتواند ردیت را در چالشی مستقیمتر مقابل گوگل قرار دهد؛ چرا که بسیاری از کاربران کلیدواژه “ردیت” را به جستجوهای خود اضافه میکنند تا نتایج مرتبطی دریافت کنند.
ردیت آنسرز تجربهای مکالمهای را روی پلتفرم فراهم میکند که به کاربران کمک میکند دقیقا آنچه که به دنبال آن هستند را بیابند، بدون نیاز به مرور کانالها و جوامع متعدد.
با پرسیدن یک سوال در ردیت آنسرز، پاسخهایی مختصر و مکالمهمانند دریافت میکنید که اطلاعات را از جوامع و پستهای مرتبط جمعآوری میکند. میتوانید گزیدههای مرتبط و پاسخهای واقعی کاربران را به صورت درونخطی بخوانید، مکالمات کامل را باز کنید و جستجوی خود را با سوالات پیگیری پیشنهادی یا شخصی تعمیق بخشید.
به عنوان مثال، اگر بپرسید: “چند نکته برای بهتر خوابیدن چیست؟”، این ویژگی به شما خلاصهای از اطلاعات ارائهشده توسط سایر کاربران ردیت را در قالبی مختصر و گلولهای شبیه پاسخهای ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT و Perplexity ارائه میدهد. اگر به پایین اسکرول کنید، این ابزار به تمامی موضوعاتی که اطلاعات از آنها استخراج شده ارجاع میدهد تا بتوانید این مکالمات را به صورت جداگانه اکتشاف کنید.
در یک پست وبلاگی، ردیت اعلام کرد که ویژگی جدید راه جدیدی برای دریافت “اطلاعات، توصیهها، مباحثات و دیدگاههای جذاب” از “مکالمات واقعی و جوامع در سراسر ردیت” به کاربران میدهد.
از آنجا که شرکتهایی مانند گوگل و OpenAI قبلاً اطلاعات پستهای کاربران ردیت را در ویژگیهای هوش مصنوعی خود به لطف همکاری با این پلتفرم به نمایش میگذارند، منطقی است که ردیت ابزاری مکالمهای درونساخت داشته باشد تا به کاربران در یافتن سریع پاسخها کمک کند.
“مردم میدانند که ردیت پاسخها، توصیهها و دیدگاههایی در مورد تقریباً هر چیزی دارد که به دنبال آن هستند و جستجوی هوش مصنوعی بخشی از دیدگاه بلندمدت ما برای بهبود تجربه جستجو در ردیت است – سریعتر، باهوشتر و مرتبطتر کردن آن”، شرکت در پست وبلاگی خود گفت.
ویژگی ردیت آنسرز به تعداد محدودی از کاربران در ایالات متحده عرضه شده و در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی در دسترس است. این شرکت برنامه دارد که ویژگی را به کشورهای بیشتری معرفی کند و پشتیبانی از زبانهای اضافی را اضافه کند.
ردیت به تککرانچ در ایمیلی گفت که این ویژگی توسط فناوریهای ساختهشده توسط ردیت قدرت گرفته است و اضافه کرد که این پلتفرم مدلهای هوش مصنوعی خود را دارد اما مدلهایی از OpenAI و Google Cloud نیز یکپارچهسازی کرده است.
یک ابزار مکالمهای هوش مصنوعی تنها راهی نیست که ردیت از هوش مصنوعی در پلتفرم خود استفاده میکند. استیو هافمن، بنیانگذار و مدیرعامل ردیت، اوایل امسال از عرضه صفحات نتایج جستجو با قدرت هوش مصنوعی خبر داد. این شرکت همچنین از هوش مصنوعی برای ترجمه و ارائه بینشهای هوش مصنوعی برای برندها استفاده میکند.