برندهای ایرانی

شاتل موفق به دریافت نشان ملی اعتماد در سال ۱۴۰۳ شد

“در نهمین اجلاس ملی «اعتماد مشتریان» که در تاریخ ۶ آذر ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، شرکت شاتل به‌دلیل خدمات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان، مفتخر به دریافت نشان ملی “اعتماد مشتریان” شد.

به گزارش توسعه برند؛ شاتل، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت اینترنت در ایران، با ارائه طیف گسترده‌ای از سرویس‌های ارتباطات ثابت، همواره در تلاش بوده تا تجربه کاربری مطلوبی را برای مشتریان خود فراهم آورد.

دریافت نماد اعتماد ملی، گواهی بر تعهد شاتل به مشتریان و تلاش‌های مستمر این شرکت در راستای بهبود کیفیت خدمات است.”

 

بدون شک دستیابی به این موفقیت، بدون تکیه بر اعتماد و همراهی شما کاربران عزیز شاتل امکان‌پذیر نبود، این موفقیت را به اعضای خانواده بزرگ شاتل تبریک می‌گوییم.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا