اقتصادی

استفاده از هوش مصنوعی دقت در بخش کشاورزی را ۹۰ درصد افزایش می‌دهد

۱۸:۴۲ ۱۵ آبان ۱۴۰۳

امیر سالاری پور عضو سندیکای کنسرو در نشست خبری امروز با اشاره به نقش هوش مصنوعی در بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی گفت: با توجه به آنکه تولید برخی محصولات همچون خیارشور و رب گوجه فصلی است، از این رو باید در زمان مشخصی محصول برداشت و برای یکسال فرآوری شود که با استفاده از هوش مصنوعی می توان به مقدار دقیق تولید و توزیع داشت.

به گفته او، دسترسی به اطلاعات انبوه با استفاده از هوش مصنوعی به زبان های مختلف اطلاعات وجود دارد که سرعت پردازش هوش مصنوعی خارج از تصور بشر است.

سالاری پور ادامه داد: در کشورهای دیگر از هوش مصنوعی در بازاریابی فروش محصولات استفاده می شود که نتیجه درخشانی داشته است. آنها حتی پیش بینی دقیقی از میزان فروش در فصل های آتی می دهند.

عضو سندیکای کنسرو افزود: هوش مصنوعی به این زودی جایگزین عملکرد انسانی نمی شود، اما قطعا در بهبود و توسعه کار موثر خواهد بود. استفاده از هوش مصنوعی دقت و پیش بینی های تولید در بخش کشاورزی را ۸۰ تا ۹۰ درصد افزایش می دهد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

علی عزیزی

من به بررسی و پوشش اخبار مربوط به تجارت کشاورزی، صنعت و وب‌گردی پرداخته و تلاش می‌کنم تا تصویری کامل از این زمینه‌ها ارائه دهم. هدفم این است که تحولات این حوزه‌ها را از طریق تحلیل‌های دقیق و پوشش خبری به مخاطبان منتقل کنم و آنان را در جریان تازه‌ترین اتفاقات قرار دهم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا