برندهای خارجی

یوتیوب بالاتر از نتفلیکس

یوتیوب یکی از با ارزش‌ترین برندهای رسانه‌ای جهان است و به تنهایی حداقل ۴۵۵ میلیارد دلار ارزش دارد، یعنی بیش از ۵۰ درصد بالاتر از ارزش بازار نتفلیکس است.

به گزارش توسعه برند، به دلیل ساختار آلفابت، ارزش واقعی یوتوب به‌صورت دقیق مشخص نیست.

انتظار می‌رود درآمد تبلیغاتی یوتوب تا سال ۲۰۲۴ با سهم بزرگی در فضای استریمینگ، به ۳۷ میلیارد دلار و تا سال ۲۰۲۵ به ۴۲ میلیارد دلار برسد. با این حال، آلفابت برنامه‌ای برای تفکیک یوتوب ندارد. یوتیوب بخشی کلیدی از استراتژی هوش مصنوعی آلفابت است و از عضویت‌اش در اکوسیستم گوگل بهره‌مند می‌شود

درآمد شرکت مادر آلفابت از اشتراک‌ها، پلتفرم‌ها و دستگاه‌ها، که شامل اشتراک‌های YouTube نیز می‌شود، در سال‌های آینده افزایش می‌یابد.

منبع: عصر ایران

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا