برندهای خارجی

تویوتا روی غلتک افتاد

فروش خودروهای تویوتا در ایالات‌متحده ۹ درصد بر اساس تقاضای شاسی‌بلند افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری توسعه برند به نقل از ایسنا، تویوتا موتور آمریکای شمالی حدود ۹.۲ درصد در فروش خودرو در ایالات‌متحده افزایش یافت که به دلیل تقاضا برای شاسی‌بلندهای مقرون‌به‌صرفه و ممتاز آن بود.

این شرکت که یکی از واحدهای شرکت ژاپنی تویوتا موتور است، در سه ماهه امسال ۶۲۱ هزار و ۵۴۹ دستگاه خودرو فروخت، در حالی که این رقم در سال گذشته ۵۶۸ هزار و ۹۶۲ دستگاه بود.

طبق گزارش رویترز، فروش خودروهای شاسی بلند تویوتا، مانند لندکروزر و ۴ رانر، نسبت به سال گذشته نزدیک به ۸.۶ درصد افزایش یافته است.

پایان

رضا کاظمی اصل

به‌عنوان خبرنگار حوزه تولید و تجارت، تمرکز من بر پوشش اخبار و تحلیل‌هایی است که نقش اصلی را در شکل‌گیری بازارها و صنایع ایفا می‌کنند. با ارائه اطلاعات دقیق و موثق از تولید و تجارت داخلی و بین‌المللی، هدف من کمک به آگاهی بیشتر مخاطبان درباره مسیرهای رشد اقتصادی است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا