برندهای ایرانی

دورهمی مایکت با حضور فعالان صنعت بازی برگزار شد

مایکت چهارشنبه‌شب، ۲۳ خردادماه، دورهمی فعالان صنعت بازی‌سازی را با حضور بیش از ۶۰ نفر از بازیگران این حوزه برگزار کرد.

به گزارش توسعه برند به نقل از دیجیاتو، در این رویداد که با حضور بازی‌سازها و برندهای مطرح صنعت بازی‌سازی برگزار شد، امکان تعامل و گپ‌وگفت‌ در جهت پیشبرد این صنعت فراهم شد.

درحال‌حاضر بیش از ۷۰ هزار بازی فعال در مایکت میزبانی می‌شود. هر کاربر برای هر ژانر بازی انتخاب‌های فراوانی دارد و معرفی بازی‌ها و جذب کاربر برای فعالان این حوزه از اهمیت زیادی برخوردار است.

مایکت در قالب فروشگاهی اندرویدی با بیش از ۵۰ میلیون نصب، نقش بسزایی در این صنعت ایفا می‌کند. در این رویداد نیز با تعامل درباره رشد بازی‌ها و مایکت در سال‌های اخیر، ابعاد مختلف توسعه همکاری‌های تجاری بررسی شد.

در صنعت بازی‌سازی، مانند صنایع دیگر، سرمایه‌گذاران و تأثیرگذاران متعددی وجود دارد که با ایجاد فضاهای تعاملی شبیه این رویداد، امکان برداشتن گام‌های جدی‌تر و مؤثرتر فراهم می‌شود.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا