برندهای خارجی

اینستاگرام در حال آزمایش شیوه‌ای از تبلیغات است

پایگاه خبری توسعه برند، اپلیکیشن اینستاگرام در حال حاضر به دنبال آزمایش تبلیغات اجباری هنگام اسکرول کردن پست‌ها برای کاربران است.

اینستاگرام در حال آزمایش شیوه‌ای از تبلیغات است که نمی‌توان آن‌ها را اسکیپ یا رد کرد و کاربران را در بین اسکرول‌ کردن پست‌ها مجبور می‌کند تا یک آگهی را مشاهده کنند.

ظاهرا تبلیغات ا‌ینستاگرام برای دسته‌ای از کاربران ارائه شده است، چرا که چند کاربر در ایکس و Reddit به آن اشاره کرده‌اند.

همچنین متیو تای، سخنگوی این شبکه اجتماعی گفته است که این تبلیغات‌ها در حال آزمایش هستند. وی می‌گوید که اینستاگرام در صورتی که این آزمایش منجر به تغییرات رسمی در محصول شود، اخبار جدیدی را ارائه می‌کند.

منبع: برنا

دبیر تحریریه توسعه برند

توسعه برند با نگاه دقیق، حرفه‌ای و تحلیل‌گر به اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای کلیدی دنیای برندها و اقتصاد، تلاش می‌کند تصویری شفاف و تأثیرگذار از مفاهیم و جریان‌های مرتبط با برندها ارائه دهد. من به‌عنوان دبیر تحریریه، وظیفه مدیریت و هماهنگی تیم تحریریه را بر عهده دارم تا با ارائه محتواهای منحصر‌به‌فرد تلاش کنیم صدای تغییر و پیشرفت باشیم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا