برندهای ایرانی

برند ایرانسل حامی اصلی برگزاری سی و دومین کنفرانس بین المللی مهندسی برق

پایگاه خبری توسعه برند، سی و دومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق، با مشارکت و حضور برند ایرانسل به عنوان حامی اصلی، با رویکرد هوش مصنوعی در ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) برگزار می‌شود. ایرانسل در این کنفرانس، به انتقال تجربیات خود درباره اهمیت و جایگاه هوش مصنوعی در برنامه راهبردی ایرانسل و کاربرد آن در صنعت می‌پردازد.

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، این کنفرانس در محورهای الکترونیک، قدرت، کنترل، مخابرات، کامپیوتر و مهندسی پزشکی، توسط انجمن علوم مهندسی برق ایران و دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه امیرکبیر، از ۲۵ تا ۲۷ اردبیهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و با سخنرانی دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، خاتمه می‌یابد.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه‌دهنده خدمات نسل پنجم تلفن‌همراه (5G) در ایران، با هدف شناسایی و تشویق ایده‌های نوآورانه در صنعت برق و مخابرات، بحث و تبادل نظر و انتقال تجربیات در زمینه ارائه خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین تلفن‌همراه، ارائه خدمات زندگی هوشمند مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا، تجربه‌های راه‌اندازی مرکز نوآوری، تحقیق و توسعه ایرانسل (ایرانسل‌لبز) و فعالیت در زمینه نوآوری و آموزش و ارائه مزیت‌ها و توانمندی‌های خود برای جذب فارغ‌التحصیلان نخبه دانشگاهی، در این کنفرانس حضور دارد.

ایرانسل با احداث آزمایشگاه هوش مصنوعی ایرانسل‌لبز، به انتقال تجربیات خود در زمینه‌هایی مانند شتاب دادن به توسعه فناوری‌های ارتباطی و ایجاد فرصت‌های جدید در حوزه مخابرات می‌پردازد. این آزمایشگاه به عنوان یک مرکز پیشرو در تحقیقات و توسعه هوش مصنوعی، نقش مهمی در ارتقای فناوری‌های ارتباطی و ایجاد فرصت‌های نوین در حوزه مخابرات دارد.

آکادمی ایرانسل با برگزاری کارگاه‌های جانبی در سی و دومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق، به آموزش تخصصی در حوزه تکنولوژی‌های نوظهور، تلاش برای ارتقای سواد دیجیتال و توانمندسازی جامعه ایرانی می‌پردازد.

همچنین روز چهار‌شنبه، ۲۶ اردیبهشت ماه نیز، دکتر حسن بولوردی، معاون فنی و مهندسی ایرانسل در میزگرد برنامه‌ریزی‌شده در قالب این کنفرانس، در زمینه‌ «هوش مصنوعی و کاربرد آن در صنعت» با حاضران به بحث و تبادل نظر می‌پردازد.

چشم‌انداز ایرانسل‌لبز، پیشگام بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساخت‌های تحقیقاتی اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینه خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، از جمله بخش‌های اصلی آن هستند.

دبیر تحریریه توسعه برند

توسعه برند با نگاه دقیق، حرفه‌ای و تحلیل‌گر به اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای کلیدی دنیای برندها و اقتصاد، تلاش می‌کند تصویری شفاف و تأثیرگذار از مفاهیم و جریان‌های مرتبط با برندها ارائه دهد. من به‌عنوان دبیر تحریریه، وظیفه مدیریت و هماهنگی تیم تحریریه را بر عهده دارم تا با ارائه محتواهای منحصر‌به‌فرد تلاش کنیم صدای تغییر و پیشرفت باشیم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا