افتتاح مرکز پردازش فیزیکی شاپ امآیتی

پنجشنبه ۲۰ اردبیهشت مرکز پردازش شاپ ام، آی. تی طی مراسمی با حضور مدیران، فعالان و کارشناسان ، اصحاب رسانه و اینفلوئنسرهای حوزه فناوری در محل این مجموعه رسما رونمایی شد.
پایگاه خبری توسعه برند، در ابتدای این مراسم، هانی ثامری, بنیانگذار و مدیرعامل شاپ ام آی تی، در سخنانی به اهمیت این پروژه و اهداف برنامه پرداخت و با اشاره به شروع فعالیت این شرکت از سال ۱۳۸۵ گفت: “۶ سال است که ام آی تی در حال فعالیت است و در زمینه فروش آنلاین با بهرهگیری از هوش مصنوعی و نیروهای جوان و متخصص در بازار تامین قطعات و خدمات حوزه فناوری فعالیت میکند.”
وی در بخشی از سخنانش درباره شعار این مجموعه گفت: “بی واسطه خرید کنید، شعار و هدف اصلی این مجوعه است.”
در ادامه ایمان صادقی مدیر گارانتی ام آی تی شاپ از تلفیق هنر و تکنولوژی به عنوان وجه تمایز این مجموعه یاد کرد و اظهار داشت که برای نخستین بار تابلوی هنری از مادربرد ساختهاند.
صادقی گفت: “این مجموعه با تکیه بر شعار گارانتی پاسخگو، استفاده از راهکارهای جهانی مدیریت ارتباط با مشتریان و دارا بودن تجهیزات بروز، بستر مناسبی برای دریافت خدمات پس از فروش ایجـاد کرده اسـت. این موضوع باعث شده تا نه تنها شرکتهای حقوقی به عنوان مشتریان اصلی این مجموعه، بلکه مشتریان جزئیترین قطعات نیز از خدمات پس از فروش گارانتی MIT رضایت داشته باشند.”
هامون مهدیخانی، بنیانگذار و مدیرعامل رمیت در صحبتهایی با اشاره به ضرورت اتوماتیزه کردن امور گفت: ” رمیت پی از سال ۹۷ در حوزه شبکه پرداخت مشغول به فعالیت بوده و توانسته فرآیند سنتی پرداخت را مکانیزه کند. تغییر فرایندهای سنتی و سرعت بخشیدن به مراودات، یکی از اهداف اصلی و مهم اتوماتیزه کردن فعالیتها در رمیت بوده است به طوری که طی آن، حساب یکپارچهای به وجود آمده و عملکردها متمرکز گریده است.”
وی در ادامه بیان کرد: “از دیگر مزایای اتوماتیزه کردن فعالیتهای، حذف یک حلقه و چرخه پول در مراودات است که طی آن از گردش بی حد و حساب بانکی جلوگیری به عمل آمده که این امر منجر به کاهش بار مالیاتی شده است.”
به گفته او، استفاده از حساب متمرکز رمیت بدون حجم و نیز بدون سقف از طریق ساتنا و پایا امکانپذیر است.
وی افزود: “رمیت امکان مطلوبی برای بهرهمندی مشتریان در اختیار قرار داده است به طوری که راهکارهای رمیت به تمامی دغدغهها و نیازهای کاربران که با آن مواجه هستند پاسخ میدهد ضمن آن که رمیت برای توسعه کسب و کارهای مالی تمهیدات خوبی انیشیده است.”
در ادامه مراسم صالح طباطبایی، مدیر محصول وبسایت و فروشگاه شاپ ام آی تی نیز درباره عملکرد این مرکز و مزیای آن سخنرانی کرد. وی در اینباره گفت: “برای تشویق و ترغیب کاربران با استفاده از هوش مصنوعی و رفتارشناسی مشتریان تخفیفات ۶ ساعته در نظر گرفتهایم و با خرید چند کالای همزمان مشتریان میتوانند گاها از تخفیفات ۱۸ تا ۲۰ درصدی بهره ببرند.”
همچنین سپیده نصیری، از فعالان حوزه کسب و کار نیز به توضیح درباره دو برنامه در حوزه مارکتینگ پرداخت و گفت: “یکی از این موارد مربوط به زنجیره تامین و دیگری بحث برند اورنس میباشد که وارد فعالیت کاربران خانگی شده است.”
در پایان مرتضی شاهرخی مدیر منطقهای creative به عنوان سخنران پایانی گفت: “۳۰ سال است که در ایران حضور داریم و شرکت mit به عنوان پشتیبانی مجموعه ما در حال فعالیت است.”
وی یادآور شد: “شرکت creative پیشتاز سکوت کامپیوترها بوده و سهم فروش ما ۵۱ درصد بازار است.”
در ادامه این مراسم تعدادی دیگر از فعالان به بحث و تبادل نظر پرداختند و در نهایت نیز با پخش موسیقی زنده و سرو شام، مراسم به پایان رسید.