برندهای خارجی

برند فولکس واگن به دنبال خودکارسازی بخشی از تولیدات آینده خود

پایگاه خبری توسعه برند، مدیر تولید کارخانه فولکس واگن گفت که فولکس‌واگن به دنبال خودکارسازی ۲۰ تا ۳۰ درصد از تولید در کارخانه آینده ترینیتی خود در نزدیکی دفتر مرکزی در ولفسبورگ آلمان است.

سباستین اشمیکارتز در نشست تامین‌کنندگان در ولفسبورگ گفت: مونتاژ ۹۰ درصد، هنوز کار دستی است و این چیزی است که ما می‌خواهیم با کارخانه جدید تغییر دهیم و به دنبال خودکارسازی ۲۰ تا ۳۰ درصدی هستیم.

کارخانه ترینیتی، جایی که خودروساز آلمانی یک سدان الکتریکی پرچمدار جدید را در آن می‌سازد، قرار است تولید پیش‌سری این خودرو را در سال ۲۰۲۵ و با شروع رسمی تولید در سال ۲۰۲۶ آغاز کند.

کریستین وولمر، مدیر تولید برند فولکس واگن در اوایل سال جاری به رویترز گفت که این خودروساز امیدوار است این استراتژی تولید به افزایش بهره وری و حفظ برتری آن در بازار اروپا کمک کند.

منبع: ایسنا

دبیر تحریریه توسعه برند

توسعه برند با نگاه دقیق، حرفه‌ای و تحلیل‌گر به اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای کلیدی دنیای برندها و اقتصاد، تلاش می‌کند تصویری شفاف و تأثیرگذار از مفاهیم و جریان‌های مرتبط با برندها ارائه دهد. من به‌عنوان دبیر تحریریه، وظیفه مدیریت و هماهنگی تیم تحریریه را بر عهده دارم تا با ارائه محتواهای منحصر‌به‌فرد تلاش کنیم صدای تغییر و پیشرفت باشیم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا