برندهای خارجی

افت درآمدی برخی کسب و کارهای برند مایکروسافت

پایگاه خبری توسعه برند، مایکروسافت جدیدترین گزارش عملکرد مالی خود در سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۲۲ را منتشر و اعلام کرد که توانسته در این بازه زمانی، مجموع درآمد ۹/ ۵۱میلیارد دلار و درآمد خالص ۷/ ۱۶ میلیارد دلاری را ثبت کند.

اگرچه این اعداد و ارقام از افزایش ۱۲ درصدی مجموع درآمد و ۲ درصدی درآمد حاصل حکایت دارند، اما برخی از کسب‌وکارهای اصلی این شرکت ‌مانند ویندوز و ایکس‌باکس، افت درآمدی را تجربه کردند. با این حال، فروش محصولات سری سرفیس مایکروسافت قابل توجه بود و توانست رشدی ۱۰ درصدی را در این سه ماهه ثبت کند. این عملکرد موفق در حالی به دست آمد که مایکروسافت در این بازه زمانی، محصولی جدیدی را وارد بازار نکرده بود. کندرا گودناف، از مدیران ارشد مایکروسافت در این خصوص گفت: ما شاهد ضعیف شدن بازار طی سه ماه اخیر بودیم و این نتایج ما را تحت تاثیر قرار داد.

منبع: دنیای اقتصاد

دبیر تحریریه توسعه برند

توسعه برند با نگاه دقیق، حرفه‌ای و تحلیل‌گر به اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای کلیدی دنیای برندها و اقتصاد، تلاش می‌کند تصویری شفاف و تأثیرگذار از مفاهیم و جریان‌های مرتبط با برندها ارائه دهد. من به‌عنوان دبیر تحریریه، وظیفه مدیریت و هماهنگی تیم تحریریه را بر عهده دارم تا با ارائه محتواهای منحصر‌به‌فرد تلاش کنیم صدای تغییر و پیشرفت باشیم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا