فرهنگ‌و‌هنر

محمدصادق افراسیابی معاون راهبردی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، دکتر محمدصادق افراسیابی که پیش از این سوابق مدیریتی متعددی در حوزه‌های فرهنگی و رسانه‌ای داشته است، به عنوان معاون راهبردی این بنیاد منصوب شد. در این حکم بر تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی بنیاد و ایجاد هم‌افزایی حاکمیتی در سطح ملی تاکید شده است.

به گزارش توسعه برند به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای، مهندس “محمد حاجی میرزایی” در حکم انتصاب معاون راهبردی این بنیاد آورده است:

” نظر به مراتب تعهد و شایستگی‌های حرفه‌ای، مدیریتی و علمی جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «معاون راهبردی» منصوب می‌شوید.

اهتمام به تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی بنیاد و تلاش برای ایجاد هم‌افزایی حاکمیتی در سطح ملی برای پیشبرد اهداف بنیاد از جناب عالی انتظار می‌رود.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) در ایفای کامل مسئولیت‌های محوله موفق باشید.”

 

محمد صادق افراسیابی، معاون راهبردی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای دانش‌آموخته دکتری سیاستگذاری فرهنگی از پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد. از جمله سوابق ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر

• عضو هیئت مدیره و سرپرست معاونت نظارت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

• سرپرست مرکز طرح های ملی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات

• معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

• مدیر عامل انجمن سواد رسانه ای ایران

• معاون اداره کل فرهنگی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری

• مدیر گروه رشته روابط عمومی دانشکده خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)

• معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران

• رییس ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی و خبرگزاری‌های غیر دولتی معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

وی مولف کتاب‌های «مطالعات شبکه‌های اجتماعی و سبک زندگی جوانان»، «ارتباطات و توسعه»، «سواد رسانه‌ای از الف تا ی»، «سواد رسانه‌ای خانواده و رسانه‌های دیجیتال» و گردآورنده مجموعه مقالات همایش ملی «سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی» است.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا