فرهنگ‌و‌هنر

۱۰۰ هزار نفر مخاطب برای افتتاحیه اکران آنلاین «خجالت نکش ۲»

فیلم سینمایی «خجالت نکش ۲» به کارگردانی رضا مقصودی افتتاحیه اکران آنلاین خود را با میانگین ۱۰۰ هزار نفر مخاطب پشت سر گذاشت.

توسعه برند به گزارش روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «خجالت نکش ۲» که از شامگاه ۱۷ مهر در بخش سینما آنلاین فیلم‌نت عرضه شده است با استقبال مخاطبان مواجه شد.

این فیلم در ۳ روز آخر هفته موفق به فروش ۴۰ هزار بلیت شد که باتوجه به اینکه در اکران آنلاین هر فرد با خرید یک بلیت می‌تواند فیلم مدنظر خود را با تعدادی از افراد تماشا کند، بیش از ۱۰۰ هزار نفر در این سه روز فیلم «خجالت نکش ۲» را در فیلم‌نت تماشا کرده‌اند.

فیلم سینمایی «خجالت نکش ۲» به تهیه کنندگی امیر پروین‌حسینی، کارگردانی رضا مقصودی و نویسندگی افرا جورابلو است و تعدادی از بازیگران «خجالت نکش ۲» عبارتند از احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، بهاره کیان‌افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، سعید امیرسلیمانی، مجید شهریاری.

فیلم «خجالت نکش ۲» داستان قنبر و صنم است که در ادامه قسمت قبلی با چالش‌های تازه‌ای در زندگی مشترکشان دست و پنجه نرم می‌کنند. در این فیلم عشق، شوخی و ماجراجویی های بی‌پایان شخصیت‌های «خجالت نکش ۱» ادامه پیدا می‌کند.

از تمهیداتی که برای رعایت حقوق مخاطبانی که بلیت سینما آنلاین «خجالت نکش ۲» را تهیه کرده‌اند، با اقدامات قضایی جلوی پخش قاچاق فیلم در ماهواره و تعدادی از شبکه‌های اجتماعی گرفته شده است و مذاکرات برای بستن کانال‌های قاچاق فیلم در دیگر شبکه‌های مجازی انجام گرفته و پیگیری می‌شود.

برای تماشای این فیلم در بخش سینما آنلاین فیلم‌نت نیاز به داشتن اشتراک پلتفرم نیست و با خرید بلیت به قیمت ۸۰ هزار تومان می‌توان «خجالت نکش ۲» را به طور آنلاین تماشا کرد.

تیزر فیلم خجالت نکش ۲:

 

 

خلاصه داستان فیلم خجالت نکش ۲

در فیلم «خجالت نکش ۲»، ماجرای زوج روستایی، قنبر و صنم که در قسمت اول به دلیل میل به فرزندآوری به دردسرهای زیادی افتاده بودند، ادامه می‌یابد. این بار داستان به طلاق و جدایی این زوج می‌پردازد. قنبر و صنم برای جدایی به شهر می‌آیند، اما در این مسیر نیز با مشکلات و چالش‌های فراوانی مواجه می‌شوند. این فیلم با طنز شیرین و انتقادی که به فرهنگ و مسائل خانوادگی جامعه می‌پردازد، توانسته است توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا