گلدیران برند محبوب ایران
جشن پایانی تقدیر از برندهای محبوب ایرانی در سال 1403 در سالن همایشهای صداوسیما برگزار شد

عصر روز شنبه، ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳، مرکز همایشهای بینالمللی سازمان صدا و سیما شاهد برگزاری مراسمی باشکوه به منظور تقدیر از برندهای محبوب ایرانی بود.
توسعه برند به نقل از روابط عمومی گلدیران، این رویداد که به عنوان جشن پایانی سالانه انتخاب برندهای محبوب برگزار میشود، فرصتی برای معرفی و تجلیل از برترین برندهای ایرانی در حوزههای مختلف کالا و خدمات است. در این مراسم بیش از ۱۵۰۰ برند ایرانی از گروههای مختلف کالا و خدمات با مجموع آرای بیش از ۲ میلیون نفر شرکت کننده از ۳۱ خرداد ماه تا شهریورماه ۱۴۰۳ حضور داشتند که از میان آنها برندهای برتر با آرای مردمی معرفی شدند.
گروه گلدیران در این برنامه، که با حضور اعضای هیئت مدیره گلدیران از جمله حسین دیلمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل،حسین تنهایی نائب رئیس هیئت مدیره، آرش بهجو معاونت بازاریابی گروه گلدیران و فرزاد جمالپور مسئول روابط عمومی گلدیران همراه بود، با برند گلدیران در دسته خدمات پس از فروش، و با برند جی پلاس در دسته محصولات موبایل، تلویزیون و ماشین ظرفشویی، با بررسی آرای ارسالی مردم، حائز رتبه برگزیده شد و چهار تندیس زرین این رویداد را از آن خود کرد.
حسین دیلمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه گلدیران، در حاشیه این مراسم «ضمن قدردانی از لطف و محبت مردم عزیز به گلدیران و جی پلاس»، نوید ارائه و عرضه خدمات و محصولات جدید گلدیران را به مخاطبان محترم داد و تاکید کرد: « خدمت به جامعه در قلب همه فعالیت های گلدیران قرار دارد. ما همانطور که به رشد و توسعه مجموعه خود فکر می کنیم، خود را متعهد می دانیم که به وظیفه مان در قبال مردم شریف کشور هم عمل کنیم و معتقدیم که موفقیت ما نعمتی است که باید با مردم به ویژِه از طریق افزایش ایجاد اشتغال، عمل به وظایف مسئولیت های اجتماعی سازمان و ارائه کالا و خدمات متناسب با معیشت خانوارهای ایرانی به اشتراک گذاشته شود».
آرش بهجو؛ معاون بازاریابی گروه توسعه گلدیران نیز در خصوص انتخاب جیپلاس به عنوان برند محبوب در انتخاب مردم عزیز ایران، گفت: «رویکرد گلدیران در همه این سالها، ارائه کیفیت برتر در تمامی محصولات بوده و علاوهبر این، ویژگیهای قیمتی و بهصرفه بودن محصولات جیپلاس در همه حوزهها، از جمله تلفن همراه سبب شده که گلدیران همواره نامی آشنا و قابل اعتماد برای مردم ایران باشد.»
وی ضمن اشاره به نقش حیاتی مردم در استراتژی بازاریابی گلدیران، توسعه هرچهبیشتر محصولات جیپلاس در آینده نزدیک را نوید داد و برای تداوم این مسیر، بر نقش حیاتی تکتک اعضای گروه بزرگ گلدیران تاکید کرد.
او همچنین افزود : رویکرد آینده ما در گلدیران، تمرکز بر توسعه پایدار، بهبود تجربه کاربری مشتریان و ورود به بازارهای جدید است. ما در حال برنامهریزی برای سرمایهگذاری بیشتر در حوزه تکنولوژیهای نوین و اینترنت اشیا هستیم تا به رشد و نوآوری بیشتری دست یابیم.