برندهای ایرانی

گزارش تصویری از دوازدهمین رویداد کارایا‌ گپ

دوازدهمین رویداد کارایا‌ گپ با همکاری پارک علمی و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، یکشنبه ۲۸ بهمن‌ماه با حضور مدیران پارک، اعضای نیک‌اندیش کارایا و جمعی از اعضای فعال اکوسیستم استارتاپی در سالن همایش‌های بین‌الملل دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در ابتدای این رویداد که با هدف ایجاد ارتباط میان صاحبان ایده و کارآفرینان با سرمایه گذاران به منظور تجاری سازی طرح های ارائه شده برگزار شد، دکتر فرنوش اعلامی مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی ضمن خیرمقدم به منتور‌ها و استارتاپ‌ها به ارائه مختصری در خصوص ناحیه نوآوری و همچنین خدمات پارک برای استارتاپ‌ها و صاحبان ایده پرداخت. همچنین حسین مفاخریان رئیس هیات اجرایی کارایا، ارائه کوتاهی در خصوص شکل‌گیری کارایا و نحوه فعالیت‌های آن دادند و از میزبانی مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی تشکر کرد.

در ادامه ۸ تیم استارتاپی‌ برگزیده جهت معرفی کسب‌وکار خود در مدت زمان هرکدام ۳ دقیقه به ارائه مختصری در مورد ایده، راه‌حل و مدت زمان فعالیت استارتاپ خود در اکوسیستم پرداختند.

در بخش بعدی رویداد فرآیند گردشی استارتاپ‌ها بر سر هر میز که شامل ۲ الی ۳ منتور در حوزه‌های مختلف بود با شمارش معکوس ۱۵ دقیقه‌ای برای دریافت نقطه نظرات منتور‌ها درمورد ایده، روش‌های جذب سرمایه و توسعه محصول خود اجرا شد.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا