برندهای ایرانی

گام مؤثر برند بانک سپه در حمایت از خانواده ایرانی؛ پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری با سامانه جدید بانکی

بانک سپه به عنوان یکی از برندهای پیشرو نظام بانکی کشور، با اتکا بر زیرساخت‌های نوین و سامانه جامع بانکداری جدید خود، از آغاز پرداخت ۱۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری خبر داد. این اقدام، ضمن تسهیل روند دریافت تسهیلات ویژه جوانان و خانواده‌ها، جایگاه بانک سپه را به عنوان حامی سیاست‌های جمعیتی و تحول‌گرای برند بانکی در عرصه خدمات اجتماعی تقویت می‌کند.

به گزارش توسعه برند به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، پس از استقرار سامانه جامع بانکداری‌ جدید این بانک و در چارچوب اجرای تکالیف ابلاغی بانک مرکزی، برای ۵ هزار نفر تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و ۵ هزار نفر تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند‌آوری تعیین شعبه انجام شد.

بر اساس این گزارش کلیه ثبت‌نام کنندگان که پیامک تعیین شعبه را دریافت کرده‌اند، می‌توانند از روز دوشنبه ۲۳ تیرماه برای تکمیل پرونده و دریافت تسهیلات به شعب منتخب بانک سپه مراجعه کنند.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

این تسهیلات باهدف حمایت از ازدواج جوانان و تشویق به فرزند‌آوری ارائه می‌شود و بانک سپه با بهره‌گیری از سامانه‌های جدید بانکداری خود روند پرداخت تسهیلات تکلیفی را تسهیل و تسریع کرده است.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا