برندهای ایرانی

کسب نشان عالی مسئولیت اجتماعی توسط ایرانول

همزمان با برگزاری چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی که با حضور ۱۰۰شرکت پیشرو در حوزه مسئولیت اجتماعی ارتباط محور برگزار شد، از مدیر عامل و روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول تقدیر شد.

توسعه برند به نقل از ایرانول، چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با شعار “برند خوب” عصر روز سه‌شنبه ۲۴مهرماه در مرکز همایش های صدا و سیما، با حضور ۱۰۰شرکت پیشرو در زمینه مسئولیت اجتماعی ارتباط محور با حضور معاون محترم اجرایی ریاست جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
در این مراسم”نشان عالی مسئولیت اجتماعی ” از سوی هیئت داوران جشنواره به روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول بعنوان روابط عمومی “پیشرو ” اعطا گردید.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا