توسعه برند پلاس

پستکس با گلدپست به بازار ارسال طلا ورود می‌کند

مدیرعامل پستکس در بیزینس سامیت ۲۰۲۵: تنها ۸ درصد مرسولات کشور توسط شرکت‌های پستی جابجا می‌شود

در رویداد بیزینس سامیت ۲۰۲۵ که امروز ۱۷ اردیبهشت در تهران برگزار شد، بابک عقیلی‌نسب، مدیرعامل پستکس، با اشاره به حجم ۷ میلیارد مرسوله در کشور، از راه‌اندازی سرویس جدید “گلدپست” برای ارسال امن طلا خبر داد.

به گزارش توسعه برند، عقیلی‌نسب در این رویداد با موضوع “شروع کسب‌وکار از نقطه صفر”، تصویری از وضعیت صنعت لجستیک خرده‌فروشی در ایران ارائه کرد و گفت: “از ۷ میلیارد مرسوله‌ای که سالانه در کشور جابجا می‌شود، کمتر از ۸ درصد توسط شرکت‌های پستی حمل می‌شود و بخش عمده آن از طریق باربری‌ها و اتوبوس‌ها انجام می‌شود.”

 

مدیرعامل پستکس با اشاره به تحول در صنعت پست افزود: “گذر از ثبت سفارش سنتی به مدرن و تغییر رویکرد مصرف و خرید در جامعه، باعث شده تا کاربران بتوانند به جای مراجعه حضوری، از طریق گوشی موبایل سفارش‌های خود را ثبت کنند.”

 

وی در ادامه از راه‌اندازی سرویس جدید “گلدپست” خبر داد و گفت: “به‌زودی با این سرویس، امکان ارسال امن طلا از طریق پستکس فراهم خواهد شد.”

 

عقیلی‌نسب با اشاره به رشد این شرکت اظهار داشت: “در سال ۱۴۰۳ حدود ۱۰۰ میلیارد تومان مرسوله پستی با میانگین قیمت ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان جابجا کردیم و توانستیم به سوددهی ۱۰ میلیارد تومانی برسیم. این در حالی است که سال قبل از آن، فروش ما ۶۰ میلیارد تومان بود.”

 

وی در پایان با اشاره به استفاده از فناوری‌های نوین در پستکس گفت: “با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و بهینه‌سازی مسیریابی برای نمایندگان، توانسته‌ایم علاوه بر کاهش هزینه‌ها، حدود ۷ تا ۸ میلیارد تومان به حفظ محیط زیست کمک کنیم.”

 

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا