برندهای خارجی

پایان قطعی نتفلیکس در آمریکا | بازگشت سرویس برای اکثر کاربران

پس از قطعی چند ساعته‌ی نتفلیکس در آمریکا، به نظر می‌رسد این پلتفرم برای اکثر کاربران در دسترس قرار گرفته است. این قطعی که با پخش مسابقه‌ی بوکس مورد انتظار بین مایک تایسون و جیک پاول همزمان شده بود، نارضایتی بسیاری از کاربران را به همراه داشت.

به گزارش توسعه برند به نقل از رویترز، طبق گزارش وبسایت Downdetector.com که وضعیت آنلاین بودن سرویس‌های مختلف را رصد می‌کند، قطعی سرویس نتفلیکس که به مدت تقریبی شش ساعت در آمریکا به طول انجامید، شنبه به پایان رسید.

اطلاعات Downdetector نشان می‌دهد که تا ساعت پنج صبح به وقت شرقی آمریکا (ده صبح به وقت گرینویچ)، کمتر از ۱۰۰ گزارش در مورد مشکلات دسترسی به نتفلیکس ثبت شده است. این در حالی است که در اوج قطعی که از روز جمعه آغاز شد، بیش از ۹۰،۰۰۰ گزارش از مشکلات دسترسی به نتفلیکس ثبت شده بود. این قطعی همزمان با پخش مسابقه بوکس مورد انتظار بین مایک تایسون و جیک پاول (که با پیروزی جیک پاول به پایان رسید) رخ داد.

نتفلیکس در پاسخ به درخواست رویترز برای توضیح در مورد این قطعی، اظهار نظری نداشته است.

این پلتفرم در گذشته نیز در زمان رویدادهای زنده یا مورد انتظار کاربران، دچار قطعی شده است. افزایش ناگهانی ترافیک کاربران در این زمان‌ها اغلب به بروز این مشکلات منجر می‌شود.

به عنوان مثال، نتفلیکس در آوریل سال گذشته در حین پخش زنده‌ی برنامه‌ی رئالیتی محبوب “عشق کور” با قطعی کوتاهی مواجه شد که منجر به شکایت هزاران کاربر گردید.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا