برندهای ایرانی

پاکسان؛ برند پیشرو صنعت شوینده با موتور محرک تحول درونی و نوآوری پایدار

در شرایط پررقابت و پرتلاطم بازار شوینده، برند پاکسان با رویکرد مدیریت داده‌محور، اصلاح ساختارهای سازمانی و ارتقا کیفیت، توانسته جایگاه خود را در ذهن مصرف‌کنندگان تقویت کرده و به الگوی نوآوری و توسعه پایدار در صنعت بدل شود.

به گزارش توسعه برند به نقل از روابط عمومی پاکسان، شهریار محمدی‌راد، مدیرعامل این شرکت، در گفت‌وگو با روابط عمومی گروه توسعه ملی، از برنامه‌های تحول‌گرایانه، ارتقای بهره‌وری، بازطراحی فرآیندهای تولید و رویکرد نوین این شرکت در حوزه مدیریت داخلی سخن گفت؛ مجموعه اقداماتی که چشم‌انداز حرکت پاکسان به سمت یک شرکت چابک، فناور و تاب‌آور را ترسیم می‌کند.

محمدی‌راد با اشاره به عملکرد سال گذشته پاکسان، تمرکز اصلی مدیریت را بر اصلاح ساختارها، بازمهندسی خطوط تولید، ارتقای کیفیت محصولات و مکانیزه‌سازی فرآیندها عنوان کرد و افزود: حرکت از تولید سنتی به بهره‌برداری مبتنی بر داده، یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی بود که در سال گذشته عملیاتی شد.

وی با تأکید بر رویکرد بهره‌وری‌محور در مدیریت منابع، بویژه خرید بهینه و مناسب به اجرای طرح‌های کنترل و کاهش ضایعات، افزایش راندمان تولید و ایجاد پیوست‌های تحلیلی در زنجیره تأمین اشاره کرد و آن را مصداقی از نگاه نو به تولید در پاکسان دانست.

محمدی‌راد افزود: تغییر رویکرد ما، از تمرکز صرف بر کمیت تولید به ارتقای کیفیت، کاهش هزینه تمام‌شده و بهینه‌سازی منابع انسانی، از مهم‌ترین گام‌هایی بود که در راستای پایداری عملیاتی برداشتیم.

مدیرعامل پاکسان با تحلیلی از شرایط صنعت شوینده کشور، معتقد است آینده این صنعت در گرو چابکی سازمانی، بهره‌گیری از فناوری و اتکا به دانش درون‌زا است.

مدیرعامل پاکسان همچنین با ارزیابی مثبت از بازخورد مخاطبان در نمایشگاه ایران بیوتی، این حضور را نه صرفاً یک ویترین تبلیغاتی، بلکه بستری برای ارزیابی دقیق جایگاه برند در ذهن مصرف‌کننده و سنجش اثربخشی سیاست‌های اجرا شده در یک سال گذشته توصیف کرد.

در پایان، وی با تأکید بر نقش شفافیت، داده‌محوری و تصمیم‌سازی مشارکتی در مدیریت جدید پاکسان گفت: ما با اتکا به توان داخلی، مسیر اصلاحات عمیق را آغاز کرده‌ایم و معتقدیم موفقیت در بازار، از درون کارخانه آغاز می‌شود.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا