برندهای ایرانی

پاسخ شرکت ملی پست به انتشار کلیپ «تخلیه غیرعادی بار پستی»

شرکت ملی پست با انتشار بیانیه‌ای درباره کلیپی که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده و شیوه غیرعادی تخلیه مرسولات پستی را نشان می‌دهد، توضیحاتی ارائه کرد. در این بیانیه ضمن عذرخواهی از مردم تأکید شده که این اتفاق به دلیل بی‌مبالاتی همکاران بوده و پیش‌تر در آذرماه سال گذشته مرتفع شده است.

به گزارش توسعه برند به نقل از شرکت ملی پست؛ پیرو انتشار کلیپی در فضای مجازی در خصوص نحوه تخلیه مرسولات پستی، دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست توضیحاتی ارائه کرد.

در توضیحات این دفتر آمده است:

شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز تاسف و عذر خواهی از عموم مردم بخصوص مشتریان خود اعلام می دارد که کلیپ منتشر شده مربوط به آذرماه سال گذشته است که متاسفانه مجدد در فضای مجازی منتشر شده است.

لازم به ذکر است که در آن زمان رئیس اداره پست شهرستان خرمدره و مدیر کل پست استان زنجان بابت این خطا به صورت رسمی عذرخواهی کرده اند.

این خطا عملکردی ناشی از بی دقتی و بی مبالاتی همکاران پستی بوده و هیچ گونه خطای سیستمی صورت نگرفته است.

در همان زمان تذکرات لازم در خصوص این گونه بی مبالاتی به تمامی همکاران داده شده و از آن زمان تا کنون هیچ گونه خطایی در این حوزه دیده نشده است.

ضمن قدردانی از اصحاب رسانه‌ها در انتشار دغدغه‌های مردم، انتظار می‌رود پیش از انتشار مطالب و تصاویر راستی آزمایی انجام دهند.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا