حامد حکاکان: نمایشگاههای تخصصی نظیر الکامپ برای معرفی آخرین دستاوردها و آشنایی با محصولات و خدمات شرکتهای این حوزه ضروری به نظر میرسد. شرکتهای بزرگی همچون همراه اول با حضور در نمایشگاههایی مثل الکامپ باعث برگزاری پرشور و پرقدرت آنها میشوند.
به گزارش توسعه برند به نقل از ستاد اجرایی نمایشگاه الکامپ، حامد حکاکان، مدیرکل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) معتقد است: «نمایشگاههای تخصصی نظیر الکامپ برای معرفی آخرین دستاوردها و آشنایی با محصولات و خدمات شرکتهای این حوزه ضروری به نظر میرسد. شرکتهای بزرگی همچون همراه اول با حضور در نمایشگاههایی مثل الکامپ باعث برگزاری پرشور و پرقدرت آنها میشوند. برگزاری جلسات همکاری، امضای تفاهم نامههای همکاری و آشنایی با مدیران شرکتهای دیگر این حوزه از دیگر مزایای حضور در این نمایشگاهها است».
او در ادامه گفت: «از دیگر مزایای حضور در اینگونه نمایشگاهها، آشنایی با دستاوردهای شرکتهای خارجی و گفتگو با مدیران و کارشناسان این شرکتها است. گرچه همراه اول با حضور در نمایشگاههای منطقهای تجربه خوبی کسب کرده است، اما مذاکره و صحبت رودرو با مدیران و کارشناسان شرکتهای خارجی در تهران آسانتر و کم هزینهتر است».
حکاکان افزود: «همراه اول به عنوان شرکتی که علاوه بر ارائه خدمات پایه، سرویسهای دیجیتالی متنوعی ارائه میکند با حضور در نمایشگاه بینالمللی الکامپ که قدمت زیادی دارد، این سرویسها را به مخاطبان تخصصی آن معرفی می کند تا ضمن جذب مشتری برای اینگونه سرویسهای کاربردی، به توسعه کسبوکارهای دیجیتال کشور هم کمک کند».
همچنین مدیرکل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران از جمله مزایای الکامپ ۲۷ را حضور پرتعداد شرکتهای استارتاپی و دانشبنیان در کنار شرکتهای بزرگ این حوزه مطرح کرد .
حکاکان تاکید کرد: «همراه اول به عنوان یک اپراتور پیشرو در ارائه خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات و سرویسهای دیجیتال امسال به همراه تعدادی از شرکتهای زیرمجموعه سالن ۳۵ را برای ارائه آخرین دستاوردهای خود انتخاب کرده که فضایی جذاب برای بازدیدکنندگان است».
“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفهای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال میکند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.