برندهای ایرانی

واکنش ایرانسل به شایعه مشورت در تأمین پیجر

در پی انتشار مطلبی درباره نقش مشورتی مدیران ایرانسل در فرایند تأمین پیجر برای حزب‌الله لبنان، روابط عمومی ایرانسل بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن این بیانیه، به شرح زیر است:

«پیرو انتشار مطلبی درباره نقش مشورتی مدیران ایرانسل در فرایند تأمین پیجر برای حزب‌الله لبنان، این موضوع از اساس کذب است و مطلب مورد اشاره، تکذیب می‌شود.

روابط عمومی ایرانسل»

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا