برندهای ایرانی

هویت بصری جدید شبکه خبر؛ فردا جمعه ۲۸ بهمن

تغییر هویت بصری شبکه خبر همزمان با خجسته زادروز بقیه الله الاعظم (عج) رونمایی خواهد شد.
این نخستین مرحله است که باذن الله حدود ۶۰ درصد فراورده های رسانه ای را در بر می گیرد.
رنگ غالب در هویت بصری جدید گرم تر و متناسب با ماهیت خبر، قرمز خواهد بود. رسم الخط هم خوانا تر و قاب بندی ها متفاوت می شود. بهره گیری از فناوری نوین اجرای فرمان ها ، امکانات گسترده تری در اختیار گروه کارگردانی خواهد گذاشت. در کنار آموزش نیروی انسانی؛ چندین طرح دیگر در راستای تحول در خبر رسانه ملی در حال اجراست که هر کدام بر اساس زمان بندی مشخص به بهره برداری خواهد رسید.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا