برندهای ایرانیفرهنگ‌و‌هنر

همکاری استراتژیک سینماحقیقت و فیلیمو؛ گامی نو در توسعه برند سینمای مستند ایران

در راستای تقویت برند سینمای مستند ایران و گسترش دسترسی مخاطبان به آثار مستند، مرکز گسترش سینمای مستند (جشنواره سینماحقیقت) و پلتفرم فیلیمو تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. این همکاری که با هدف توسعه فضای اکران آنلاین آثار مستند شکل گرفته، شامل عرضه ۲۵۰ مستند برگزیده در بخش ویژه “سینما حقیقت” فیلیمو خواهد بود.

به گزارش توسعه برند؛ اول اردیبهشت ۱۴۰۴ محمد حمیدی مقدم و محمد جواد شکوری مقدم با هدف توسعه فضای اکران و نمایش آنلاین آثار مستند سینمای ایران، تفاهمنامه همکاری میان مرکز گسترش سینمای مستند (جشنواره سینماحقیقت) و پلتفرم فیلیمو امضا کردند. بر این اساس حدود ۲۵۰ مستند از تولیدات ادوار مختلف مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی وارد شبکه نمایش خانگی شد.

در این تفاهمنامه که با هدف رونق عرضه و گسترش دایره مخاطبان سینمای مستند و توجه به موضوع مهم نمایش آثار مستند امضا شد، علاوه بر پخش مستندها، اکران آنلاین و پخش آثار برگزیده سال نیز مدنظر قرار گرفته است و حدود ۲۵۰ مستند تولید شده از دهه ۸۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ در بخش ویژه‌ای به نام «سینما حقیقت» در پلتفرم فیلیمو عرضه می‌شود. در این مجموعه جذاب و خاطره‌انگیز، بسیاری از آثار برای نخستین بار در بستر آنلاین عرضه شده و در دسترس علاقمندان به سینمای مستند قرار گرفته است.

محمد حمیدی مقدم و محمدجواد شکوری در مراسم امضای این تفاهمنامه بین سینماحقیقت و فیلیمو، بر توجه ویژه به سینمای مستند و ایجاد پاتوقی برای سینماگران و علاقه‌مندان این حوزه جذاب، بین المللی و پرمخاطب و توسعه همکاری‌های فی‌مابین تاکید کردند.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا