برندهای ایرانی

همراه اول در مسیر برندینگ سهام؛ از مجمع عمومی تا تعامل دیجیتال با سرمایه‌گذاران

مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول، نماد پویایی و شفافیت این برند بانفوذ در بازار سرمایه است؛ امسال با امکان پخش آنلاین و سیاست‌های تازه در اطلاع‌رسانی، مفاهیم مسئولیت‌پذیری، پاسخگویی و دیجیتالی شدن برند سهامی را برجسته‌تر از همیشه به نمایش می‌گذارد.

به گزارش توسعه برند به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ارتباطات سیار ایران (سهامی عام) به شماره ثبت ۳۱۷۵۱۲، از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۴ در ساختمان ستاره ونک تهران برگزار می شود.

استماع گزارش هیأت مدیره درباره عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۳/۱۲/۳۰، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، بررسی و تصویب صورت های مالی، اتخاذ تصمیم درباره میزان سود تقسیمی، تعیین حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۴/۱۲/۲۹، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های شرکت، تعیین پاداش و حق حضور اعضای هیأت مدیره و همچنین سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه است، از موارد دستور جلسه ذکر شده است.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

همراه اول به منظور رفاه حال سهامداران خود، امکان مشاهده همزمان مجمع از طریق مراجعه به سایت شرکت به نشانی Live.mci.ir را فراهم آورده است.

همچنین آن دسته از سهامدارانی که مایل به حضور در جلسه مجمع هستند، می توانند در ساعات اداری روز سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۴ به نشانی «تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، جنب سازمان بورس و اوراق بهادار، پلاک ۱۷، طبقه دوم، واحد ۵، اداره امور سهام» مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، همراه داشتن کارت ملی برای اشخاص حقیقی، وکالت نامه رسمی برای نمایندگان سهامداران و معرفی نامه معتبر کتبی برای نمایندگان اشخاص حقوقی به همراه کارت ملی شخص معرفی شده جهت دریافت برگه حضور در جلسه ضروری است.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا