نمایشگاه الکامپ؛ سکوی پرتابی برای حل مسائل واقعی اقتصاد دیجیتال

علی مهرپویا مدیر عامل شرکت کاراشاب گفت: الکامپ باید از یک رویداد صرفاً نمایشگاهی به پلتفرمی ملی و مؤثر برای توسعه اقتصاد دیجیتال تبدیل شود.
به گزارش توسعه برند، رویدادهایی مانند الکامپ باید فراتر از ویترین بودن عمل کرده و به بستری برای شکلگیری همکاریهای راهبردی در سطح ملی و بینالمللی تبدیل شوند.
مهرپویا ادامه داد: نمایشگاه الکامپ بهعنوان بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، فرصت بینظیری برای شکلدادن به روایت برندها در زیستبوم دیجیتال ایران فراهم میکند، اثرگذاری این رویداد را باید فراتر از تبادلات تجاری دید؛ الکامپ در تعیین نقشه راه توسعه فناوری اطلاعات و شکلدهی به اکوسیستم نوآوری نقش مهمی ایفا میکند.
وی یادآور شد: این نمایشگاه به یک نقطه اتصال میان بازیگران کلیدی اکوسیستم دیجیتال تبدیل شده و جایگاه تثبیتشدهای در تقویم فناوری کشور دارد،بنابراین الکامپ میتواند سکوی پرتابی برای حل مسائل واقعی اقتصاد دیجیتال باشد.
“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””
وی خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که الکامپ از یک رویداد صرفاً نمایشگاهی به پلتفرمی ملی و مؤثر در خدمت توسعه اقتصاد دیجیتال ارتقا یابد، برای تحقق این هدف باید رویکرد محتوایی هدفمند،انتخاب و دعوت از بازدیدکنندگان حرفه ای و تصمیم ساز ونیز ایجاد سازوکارهایی برای تداوم ارتباطات قبل و بعد نمایشگاه تعریف شود.