توسعه برند پلاس

نخستین کنفرانس بین‌المللی گمیفیکیشن در ایران برگزار شد

نخستین کنفرانس بین‌المللی گمیفیکیشن جهان و جایزه ملی گمیفیکیشن ایران، عصر روز دوشنبه ۸ بهمن به همت کمیته گمیفیکیشن انجمن مدیریت کسب و کار ایران، در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار گردید.

به گزارش توسعه برند به نقل از روابط عمومی کنفرانس، این کنفرانس با حضور ۳۸۰ شرکت‌کننده از حوزه‌های مختلف کسب و کار، به بررسی نقش و جایگاه گمیفیکیشن در دنیای کسب و کار پرداخت.

دکتر محسن سیفی، دبیر کنفرانس و رئیس کمیته گمیفیکیشن، هدف اصلی این رویداد را آشنایی مدیران با آخرین دستاوردها و تأثیرات گمیفیکیشن در کسب و کار،صنایع، آموزش و فناوری عنوان کرد.

دکتر محمدهادی عسگری، رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران، در سخنرانی خود، در زمینه نقش وجایگاه گیمیفیکیشن در کسب‌وکارهای گوناگون و لزوم فرهنگ‌سازی در این حوزه تأکید کرد.

این کنفرانس نخستین رویداد بین‌المللی در این زمینه بود که با حضور ۴ سخنران خارجی از آمریکا و کانادا و ۴ استاد برجسته داخلی در حوزه بهداشت و درمان، صنعت، ساختمان، روابط‌عمومی و بازاریابی برگزار شد.

در این کنفرانس، پروژه‌ها و نوآوری‌های جدید در حوزه گمیفیکیشن در قالب ۴ پنل ارائه گردید. همچنین، از کمیته تخصصی گمیفیکیشن انجمن مدیریت کسب و کار ایران رونمایی و از دکتر احمد روستا، پدر علم بازاریابی ایران، تجلیل به عمل آمد.

از دیگر سخنرانان این کنفرانس می‌توان به دکتر علیرضا کوشکی جهرمی، رئیس مرکز تحقیقات مدیریت و نوآوری دانشگاه علامه طباطبایی و عضو هیئت مدیره انجمن مدیریت کسب و کار ایران اشاره کرد.

در حاشیه این رویداد، تفاهم‌نامه علمی بین کنفرانس و دانشگاه فیوچرال کانادا در زمینه برگزاری رویدادها و شتابدهی استارتاپ‌ها با سخنرانی دنیل دلفینی، رئیس کالج فیوچرال، رونمایی شد.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا