مهرداد ملکمحمدی: اینوتکس فرصتی برای رشد فناوری و رفع چالشهای کسبوکارهاست

مهرداد ملکمحمدی، مدیرعامل و بنیانگذار مجموعه تاپین، در گفتوگو با توسعه برند در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۵، از تحولات ایجاد شده در کسبوکارهای آنلاین و شبکههای اجتماعی سخن گفت. او همچنین از معرفی سرویس جدید تاپین، با نام “ایزی پست”، برای سادهتر کردن فرآیند ارسال محصولات خانگی و کسبوکارهای کوچک خبر داد.
به گزارش توسعه برند؛ در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۵، فرصتی فراهم شد تا با مهرداد ملکمحمدی، مدیرعامل و بنیانگذار تاپین، گفتوگو کنیم؛ شرکتی که تمرکز ویژهای بر بهبود لجستیک کسبوکارهای آنلاین، خانگی و فروش در شبکههای اجتماعی دارد.
ملکمحمدی با اشاره به تجربههای تاپین توضیح داد:
«ما در تاپین، پس از تغییرات بازار ناشی از همهگیری کرونا متوجه شدیم بسیاری از کسبوکارهای کوچک و آنلاین نیاز به راهکارهایی ساده و سریع برای ارسال سفارشاتشان دارند.»
او افزود:
«در همین راستا، سرویسهایی مثل “ایزی پست” را طراحی کردیم تا حتی افراد و فروشندگان خانگی، بدون نیاز به مراجعه به دفاتر پستی و کاملاً آنلاین، بتوانند لیبل پستی دریافت و بستههایشان را ارسال کنند. این کار باعث شد مسیر ارسال برای بسیاری از پیجهای اینستاگرامی و فروشگاههای کوچک، مقرون به صرفه و بیدردسر شود.»
“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””
وی درباره اهمیت اینوتکس گفت:
«اینوتکس برای من یک فرصت است تا از نزدیک با نوآوریها و فضای اکوسیستم استارتاپی آشنا شوم و در کنار انتقال تجربه، الهام بگیرم. البته فکر میکنم اگر محتوای پنلهای آموزشی و تجربی این رویداد بیشتر در دسترس و قابل اشتراکگذاری شود، نقش اینوتکس در رشد عملی استارتاپها بیشتر خودش را نشان میدهد.»
ملکمحمدی تاکید کرد:
«چالش امروز لجستیک، سرعت و سادگی است. هدف ما این است که کسبوکارها بتوانند صرفاً با چند کلیک، بستههایشان را به هر نقطه از کشور ارسال کنند؛ بدون اینکه دغدغه مجوز، فرایند پیچیده یا هزینه اضافی داشته باشند.»
در حاشیه این نمایشگاه و در گفتوگوی کوتاه با او، مشخص بود که تاپین برای پوشش دغدغههای واقعی بازار آنلاین ایران، راهحلهایی کاربردی و بهروز در دستور کار دارد.
رسانه توسعه برند حامی رسانهایی چهاردهمین نمایشگاه اینوتکس 2025