توسعه برند پلاس

مدیرعامل ایران تلنت: باید پتانسیل کارکنان شرکت‌ها شناخته شود، نه لزوماً استعداد

آسیه حاتمی، مدیر‌عامل ایران تلنت گفت که قدرت شناسایی پتانسیل ها و انگیزه ها و نه لزوماً توانمندی‌های بالفعل، یکی از راه‌های درست جذب کارکنان است. شما باید ارتباط، قدرت رهبری کردن و خلاقیت فرد را شناسایی کنید. باید بدانید محبوبیت سازمان شما چه چیزی است.

به گزارش توسعه برند؛ آسیه حاتمی، مدیرعامل ایران تلنت که در افتتاحیه سومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس (Iran Itex 2024) شرکت کرده بود، از تجربه خود گفت: «یکی از فعالیت‌های مورد علاقه ورزشی من قایق سواری است. در سفر جدیدی که داشتم و در هنگام قایق سواری در دریای مواج که با سختی مواجه شده بودم، دیدم که افراد دیگر با خوشحالی از این قایق سواری لذت می برند و فهمیدم که من مهارت قبلی را تجربه نکردم.»

وی گفت: «ما در ایران وقتی با مدیران سازمان‌ها صحبت می‌کنیم، احساس می‌کنند کسی انگیزه ندارد و همه به فکر مهاجرت هستند. در صورتی که آنان مهارت عبور کردن را نمی‌دانند.»

آسیه حاتمی مدیرعامل ایران تلنت
آسیه حاتمی مدیرعامل ایران تلنت

 

حاتمی در ادامه بیان کرد: «با بررسی ای که در منابع انسانی سازمان ها انجام شده است، چهار ویژگی را باید داشته باشند که بتوانند این مسیر را طی کنند: قدرت شناسایی پتانسیل ها و انگیزه ها و نه لزوماً توانمندی های بالفعل، یکی از این راه ها است. شما باید ارتباط، قدرت رهبری کردن و خلاقیت فرد را شناسایی کنید. باید بدانید محبوبیت سازمان شما چه چیزی است.»

مدیرعامل ایران تلنت در ادامه گفت: «مورد دوم قدرت بازی سازی و طراحی پله‌های رشد در کوتاه مدت است که ماندگار کردن کارکنان را باید در رشد دادن پله های کوتاه مدت دانست. ما سیستم انگیزه دادن به کارکنان را طراحی می‌کنیم.»

 

قدرت بازی سازی و طراحی پله‌های رشد در کوتاه
قدرت بازی سازی و طراحی پله‌های رشد در کوتاه

حاتمی در پایان سخنرانی خود اظهار کرد: «مورد سوم این است که سازمان‌هایی که بحران را سپری می‌کند، بهترین نیرو‌های انسانی را دارند. منابع انسانی باید بلد باشند که چگونه از داده ها استفاده کنند، بودجه های  شرکت را چگونه صرف کنند و در قراداد ها چگونه عمل کنند.»

 

قویترین فروشنده‌ها را در تیم منابع انسانی دارند
قویترین فروشنده‌ها را در تیم منابع انسانی دارند

 


سومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس  “IRAN ITEX 2024” با محوریت کسب و کار های مبتنی بر فناوری اطلاعات، ارتباطات، مخابرات و هوش‌مصنوعی به تاریخ ۱۸ الی ۲۰ مهر ماه سال جاری در محل برج میلاد تهران می باشد.

این نمایشگاه با هدف کلی زیر اجرا می شود.

  • کاریابی و اشتغال ( دریافت رزومه و تامین نیروی انسانی به صورت تخصصی )
  • عرضه فناوری ها، نوآوری ها و رونمایی از دستاورد های جدید
  • انتقال تجربه و دانش

نمایشگاه ایران ایتکس چیست؟

نمایشگاه ملی ایران ایتکس رویدادی در حوزه کسب و کارهایی می باشد که به هر نوعی با فناوری اطلاعات، ارتباطات، مخابرات و هوش صنوعی درگیر
می باشند و می توان از آن به عنوان نخستین نمایشگاه کشور نام برد که به صورت تخصصی بر موضوع شناسایی و جذب استعدادهای برتر حوزه فناوری اطلاعات و اتصال این افراد به بازار کار فعالیت می کند.

این نمایشگاه با هدف ایجاد ارتباط کاربردی مابین صنعت و دانشگاه، شناسایی افراد مستعد و برتر کشور و ورود این افراد به صنعت برگزار می گردد.

همچنین امکان ارائه محصولات و خدمات مختلف شرکت ها به راحتی، با کمترین هزینه و زمان به علاقمندان این حوزه فراهم می گردد و فرصتی خوبی برای تبادل نظرات و پیشنهادات برای شرکت کنندگان و صاحبان صنایع ایجاد می شود.

همچنین نمایشگاه ایران ایتکس در حوزه شناسایی استارتاپ های توانمند و برقراری ارتباط آن ها با مجموعه های فعال در حوزه مذکور فعالیت می کند.

علاوه بر این در حاشیه این نمایشگاه، کارگاه های آموزشی مختلف، سخنرانی افراد برجسته و مدیران موفق در حوزه فناوری اطلاعات و پنل چالشی استارتاپ ها برگزار می شود.

چه گروه هایی در نمایشگاه حضور دارند؟

  • شرکت های حوزه صنایع الکترونیک، کامپیوتر و فناوری اطلاعات
  • شرکت های حوزه امنیت و شبکه
  • بانک ها، موسسات مالی و اعتباری و شرکت های زیر مجموعه
  • مجموعه های دهنده خدمات بانکی و مالی، پرداخت و تجارت الکترونیک
  • کارگزاری ها، صندوق های سرمایه گذاری و ارکان بازار سرمایه و بورس
  • شرکت های بیمه و شرکت های زیر مجموعه
  • اپراتورهای مخابراتی و اینترنت
  • فروشگاه های اینترنتی و ارائه دهنگان خدمات برخط
  • نرم افزارهای ارائه دهنده انواع خدمات
  • مجموعه های فعال در حوزه رمز ارزها و متاورس
  • شرکت های ارائه خدمات هوش مصنوعی
  • مجموعه های فعال در بازار تبلیغات و بازاریابی
  • ارائه دهندگان خدمات ابری، انواع سرور، هاست و دامنه
  • واحدIT و منابع انسانی گروه های صنعتی، تولیدکنندگان انرژی و فروشگاه های زنجیره ای، گروه های نفت، پالایش و پتروشیمی و کارخانجات
  • دانشگاه ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، مراکز نوآوری و شتابدهی
  • استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان

ارائه موقعیت های شغلی و دریافت رزومه در نمایشگاه ایران ایتکس به چه صورتی انجام می شود؟
این روند با همکاری مجموعه ایران تلنت ( یکی از قدیمی ترین و پرمخاطب ترین مجموعه های فعال در حوزه کاریابی) انجام خواهد شد. بدین صورت که به هر شرکت پروفایلی ارائه می شود که موقعیت های شغلی خود را در آن ثبت نمایند. شرکت کنند گان در نمایشگاه نیز از طریق پروفایل شخصی خودشان اقدام به ارسال رزومه به صورت الکترونیکی می نمایند. موقعیت های شغلی شرکت ها بر روی وبسایت ایران تلنت قرار خواهد گرفت تا علاوه بر بازدید کنندگان، در دسترس کلیه علاقمندان به این حوزه قرار بگیرد و از هر کجای کشور به صورت غیر حضوری بتوانند رزومه ارسال نمایند.

چه رویدادهایی در کنار نمایشگاه ایران ایتکس برگزار می شود؟

  • پنل سخنرانی مدیران موفق ( سخنرانی بزرگان حوزه فناوری اطلاعات به صورت داستان وار و در راستای انتقال تجربه)
  • کارگاه های آموزشی ( ارائه موضوعات آموزشی جذاب برای بازدید کنندگان )
  • پنل استارتاپ ها ( بررسی چالش ها ، داستان های موفقیت ها و شکست های استارتاپ های بزرگ و در حال رشد )

سومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس  “IRAN ITEX 2024” با محوریت کسب و کار های مبتنی بر فناوری اطلاعات، ارتباطات، مخابرات و هوش‌مصنوعی به تاریخ ۱۸ الی ۲۰ مهر ماه سال جاری در محل برج میلاد تهران می باشد.

پایان

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا