مبین زمانزاده: بانکداری شرکتی زیبال، نقطه عطفی برای اثرگذاری در بازار B2B و توسعه بازار

مبین زمانزاده، کارشناس ارشد توسعه کسبوکار زیبال، در مراسم رونمایی از سرویس بانکداری شرکتی زیبال، از نقش بهبود فرایندهای داخلی، توسعه همکاریهای استراتژیک با بانکها و حرکت به سمت اهداف بلندپروازانه در بازار B2B سخن گفت.
به گزارش توسعه برند؛ در مراسم رونمایی سرویس بانکداری شرکتی زیبال که با حضور مدیران و فعالان صنعت پرداخت برگزار شد، مبین زمانزاده «کارشناس ارشد توسعه کسبوکار زیبال» با اشاره به تمرکز این شرکت بر دو محور اساسی تاکید کرد:
«از یک سو ارتقاء روالهای داخلی برای بهبود بهرهوری و رشد سازمانی در دستور کار است و از سوی دیگر، توسعه همکاریهای پارتنرشیپ با بانکها و ارائهدهندگان سرویسهای مالی بهویژه در حوزه بانکداری شرکتی اولویت اصلی است.»
وی افزود:
«پس از تغییراتی که رگولاتور سال گذشته الزام کرد، تمرکز ما بر ارائه سرویس روی حسابهای اختصاصی پذیرندگان شکل گرفت و این موضوع به خلق سرویس بانکداری شرکتی برای مشتریان انجامید. اکنون ۶۰ کسبوکار از این سرویس بهرهمند شدهاند و بهزودی این تعداد افزایش مییابد.»
مبین زمانزاده، کارشناس ارشد توسعه کسبوکار زیبال، در مراسم رونمایی از سرویس بانکداری شرکتی زیبال، از نقش بهبود فرایندهای داخلی، توسعه همکاریهای استراتژیک با بانکها و حرکت به سمت اهداف بلندپروازانه در بازار B2B سخن گفت.
“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””
زمانزاده با اشاره به جهتگیری استراتژیک زیبال اظهار داشت:
«استراتژی اصلی سال ۱۴۰۳ زیبال، ورود جدیتر به بازار B2B و افزایش شناخت برند در میان کسبوکارهاست. در ادامه نیز تعامل بلندمدت با بانکها و پرووایدرها، نقشی کلیدی در تحقق این اهداف خواهد داشت.»
او در پایان خاطرنشان کرد: «بانکداری شرکتی برای زیبال نهتنها فقط یک سرویس تازه، بلکه نقطه عطفی در تحقق اهداف بزرگ شرکت در اکوسیستم پرداخت و تعامل با برندهای تجاری است.»
پایان