توسعه برند پلاس

مبین زمان‌زاده: بانکداری شرکتی زیبال، نقطه عطفی برای اثرگذاری در بازار B2B و توسعه بازار

مبین زمان‌زاده، کارشناس ارشد توسعه کسب‌وکار زیبال، در مراسم رونمایی از سرویس بانکداری شرکتی زیبال، از نقش بهبود فرایندهای داخلی، توسعه همکاری‌های استراتژیک با بانک‌ها و حرکت به سمت اهداف بلندپروازانه در بازار B2B سخن گفت.

به گزارش توسعه برند؛ در مراسم رونمایی سرویس بانکداری شرکتی زیبال که با حضور مدیران و فعالان صنعت پرداخت برگزار شد، مبین زمان‌زاده «کارشناس ارشد توسعه کسب‌وکار زیبال» با اشاره به تمرکز این شرکت بر دو محور اساسی تاکید کرد:

«از یک سو ارتقاء روال‌های داخلی برای بهبود بهره‌وری و رشد سازمانی در دستور کار است و از سوی دیگر، توسعه همکاری‌های پارتنرشیپ با بانک‌ها و ارائه‌دهندگان سرویس‌های مالی به‌ویژه در حوزه بانکداری شرکتی اولویت اصلی است.»

وی افزود:

«پس از تغییراتی که رگولاتور سال گذشته الزام کرد، تمرکز ما بر ارائه سرویس روی حساب‌های اختصاصی پذیرندگان شکل گرفت و این موضوع به خلق سرویس بانکداری شرکتی برای مشتریان انجامید. اکنون ۶۰ کسب‌وکار از این سرویس بهره‌مند شده‌اند و به‌زودی این تعداد افزایش می‌یابد.»

مبین زمان‌زاده، کارشناس ارشد توسعه کسب‌وکار زیبال، در مراسم رونمایی از سرویس بانکداری شرکتی زیبال، از نقش بهبود فرایندهای داخلی، توسعه همکاری‌های استراتژیک با بانک‌ها و حرکت به سمت اهداف بلندپروازانه در بازار B2B سخن گفت.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

زمان‌زاده با اشاره به جهت‌گیری استراتژیک زیبال اظهار داشت:

«استراتژی اصلی سال ۱۴۰۳ زیبال، ورود جدی‌تر به بازار B2B و افزایش شناخت برند در میان کسب‌وکارهاست. در ادامه نیز تعامل بلندمدت با بانک‌ها و پرووایدرها، نقشی کلیدی در تحقق این اهداف خواهد داشت.»

او در پایان خاطرنشان کرد: «بانکداری شرکتی برای زیبال نه‌تنها فقط یک سرویس تازه، بلکه نقطه عطفی در تحقق اهداف بزرگ شرکت در اکوسیستم پرداخت و تعامل با برندهای تجاری است.»

پایان

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا