فرهنگ‌و‌هنر

عکس:گزارش ایسپا از وضعیت فرهنگی اجتماعی دانشجویان

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ طرح نظرسنجی ‏وضعیت اجتماعی فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های دولتی را با همکاری معاونت ‏فرهنگی و اجتماعی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری اجرا کرده است.‏

توسعه برند- فرهنگی؛ به گزارش روابط عمومی ایسپا؛ در این گزارش که دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی ‏فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم نیز در اجرای آن مشارکت داشته است، متغیرهای ‏متعددی مورد بررسی قرار گرفته از جمله؛ اوقات فراغت دانشجویان، میزان استفاده ‏دانشجویان از پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، سبک موسیقی مورد علاقه، ‏تماشای فیلم و سریال، منبع پیگیری اخبار و… اعتماد اجتماعی.‏

در این نظرسنجی با ۲۲۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های دولتی در سراسر کشور ‏مصاحبه حضوری انجام شده است

توضیح:

یافته‌های این نظرسنجی حاصل مصاحبه حضوری با ۲۲۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های دولتی است، در پایین همه اسلایدهای اینفوگرافیک‌ هم قید شده، متاسفانه برخی رسانه‌ها اعداد را به کل ایرانیان تعمیم داده‌اند که نادرست است.

 

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا